Tiesa, kai kurie makiažo stiliai,tokie kaip „pin up girl“ tampa klasika ir sugrįžta su nauju trenksmu, tačiau juk ne kiekvienam lemta tapti „Kadilaku“. Bėgant laikui makiažo mados vis keičiasi. Kartu su mada keičiasi ir naudojamos makiažo priemonės. Produkcija, savu laiku įgalindavusi moterį sukurti sau pageidautiną išvaizdą, pakitus madai tapo nebeveiksminga, nebegalinti suteikti pageidaujamo efekto.
Savo išvaizda besirūpinančios moterys traukia aplinkinių dėmesį, kuris padeda karjeros kelyje, praplečia socialinio gyvenimo galimybes, pritraukia patikimą gyvenimo partnerį. Dėmesys išvaizdai padeda susikurti kokybišką, saugų gyvenimą. Pasikeitus tendencijoms, ko anksčiau nebūdavo, ši taisyklė jau galioja ir vyrams. Bet apie vyrus kitą kartą.Moterys siekdamos išlikti patrauklios, sulaukti malonaus aplinkinių dėmesio jau nuo senovės Egipto laikų siekė būti išskirtinėmis, ieškojo naujausių grožio priemonių.
Anksčiau tai padaryti buvo lengviau, nes egzistuojant mažesnei pasiūlai buvo lengviau surasti išskirtinę priemonę, ar pastebėti naujieną.Šias laikais kiekvieną dieną į rinką paleidžiamos vis tobulesnės makiažo priemonės, o mados keičiasi kiekvieno sezono metu. Tampa vis sunkiau atsirinkti geriausią produkciją, o prigimtinė gamtos dovana pajausti kas stilinga paskęsta pasiūlos kloduose.„Netinkamai parinktos, prastos kokybės, praėjusių laikų makiažo priemonės gali išryškinti trūkumus netinkamiausiu momentu. Prastai parinktas makiažas moterį gali pasendinti keliais ar net keliolika metų vietoj to, kad išryškintų didžiausius privalumus ar atjaunintų. Svarbiausia išsirinkti sau tinkamiausią priemonę, o jei jos dar neradote, pasidomėti naujovėmis“, pasakoja projekto „Atrask grožį“ vadovas Aurimas Vainauskas.
Šiais metais didieji kosmetikos prekiniai ženklai susibūrė projekte „Atrask grožį“. Kosmetikos prenumeratos principu veikianti paslauga skirta moterim pateikti įvairios naujausios produkcijos mėginius skirtus mėnesiui laiko, kad klientės turėtų galimybę išbandyti naujausias kosmetikos priemones bei surasti sau tinkamiausią produkciją.Prenumeruojamoje dekoratyvinės ir priežiūros kosmetikos dėžutėje jau galima rasti naujos „L'OCCITANE en Provence“, „Stage line“, „Escada“, „Lacoste“, „Clinians“, „John Frieda“ bei kitų žinomų prekinių ženklų kosmetikos.
Vytautas Alekna