„Aukšta kokybė, gera kaina ir apsipirkimo patogumas daugeliui tebėra svarbūs kriterijai, tačiau šiuolaikiniam pirkėjui, renkantis produktus ne mažiau svarbi tampa ir jų kilmė, ar produktai yra sveikos mitybos raciono dalis, kaip greitai jie patenka ant pietų stalo. Dėl to vis daugiau pastangų ir investicijų skiriame šviežio maisto tinklo parduotuvėse užtikrinimui“, – sako MAXIMA LT, UAB, Generalinis direktorius Arūnas Zimnickas.
Pasak įmonės vadovo, investuojama keliomis kryptimis: tinklo parduotuvėse plečiami šviežių produktų skyriai ir didinamos vietoje – pačiose parduotuvėse – ruošiamo maisto apimtys, atnaujinama parduotuvėse esanti prekybinė įranga. Prioritetinis dėmesys skiriamas parduotuvių lentynose esančių produktų kokybės bei šviežumo išlaikymui, ieškoma sprendimų, kaip sutrumpinti produkto kelią nuo gamintojo iki vartotojo.
Prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, didelė dalis pirkėjų maisto kokybę sieja būtent su kilme – ypač mėsos, pieno, duonos gaminių, taip pat vaisių ir daržovių. Tad atsižvelgus į pirkėjų lūkesčius, Lietuvoje pagaminti ar išauginti produktai sudaro didžiąją „Maxima“ parduotuvėse siūlomo asortimento dalį.
Dalis „Maxima“ parduotuvėse parduodamų kasdienių produktų yra tik lietuviški, tokiu būdu siekiama sutrumpinti produkto kelią nuo gamintojo iki vartotojo. „Maxima“ parduotuvėse prekiaujama išskirtinai tik Lietuvos ūkiuose užaugintų gyvulių mėsa – kiauliena, jautiena. Šešiose didžiosiose tinklo parduotuvėse Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose veikia ūkininkų turgeliai „Linkėjimai iš kaimo“, kuriuose siūloma iš Lietuvos ūkių atkeliaujančios šviežios, rūkytos ir vytintos mėsos, rūkytos žuvies, šviežio pieno, duonos gaminių, platus pasirinkimas bakalėjos prekių.
Kad produktai patys šviežiausi – tik pagaminti iškart patektų į parduotuvių vitrinas, didinamos vietoje gaminamo maisto apimtys. 127 maisto gamybos cechuose kasdien pagaminama per 70 tonų produkcijos: kulinarijos, konditerijos, mėsos gaminių. „Maxima“ parduotuvėse veikia 16 rūkyklėlių, kuriose rūkoma žuvis ir mėsos gaminiai, 7 „Mamos kepyklėlės“. Pirmąjį šių metų pusmetį į šviežio maisto tinklo parduotuvėse gamybą „Maxima LT“ jau investavo daugiau nei 1,5 mln. litų.
Užtikrinant daržovių ir vaisių šviežumą, jie tinklo parduotuvių lentynas pasiekia per maksimaliai trumpą laiką ir nėra sandėliuojami. Lietuviškos daržovės ir vaisiai į parduotuves patenka tą pačią dieną – tiesiai iš augintojo, atvežtos iš svetur – ilgiausiai per 2–3 dienas. Daržovės ir vaisiai yra kelis kartus kruopščiai perrenkami, taip užtikrinant jų kokybės bei šviežumo kontrolę visuose tiekimo etapuose.