Tuo įsitikinti jam pavyko, rašant verslo vadybos magistro darbą tarptautinėje aukštojoje mokykloje „Baltic Management Institute“ (BMI).
Trijuose prekybos centruose „Iki“ vykusi akciją „Už savus” ragino palaikyti tuos, kurie kuria ir dirba arčiausiai mūsų. Prekes šiam eksperimentui Jurgis Didžiulis atsirinko ir sužymėjo, atsižvelgdamas į iniciatyvos „Už savus” vertybes – prekių kilmę, tradicijų ir aplinkos puoselėjimą. Akcijos ženklu pažymėtas prekes pirkėjai rinkosi vidutiniškai dešimtadaliu dažniau. Nemažai akcijoje dalyvavusių prekių kategorijų pardavimai išaugo daugiau nei perpus.
Pasak J. Didžiulio, pirkimo pokyčiai, kurie vyko akcijos metu, įrodo, kad atsakingo vartojimo idėja jau šiandien yra galinga jėga, galinti padėti gyventi turtingiau ir prasmingiau. „Didžiuojuosi tautiečiais, nes įsitikinau, kad daugumai žmonių nenusispjaut, ką toliau veiks jų išleisti pinigai, o pirkėjams vis labiau rūpi ne tik kaina“, – sako Jurgis Didžiulis. Jis pastebi, kad ir žmonėms, ir įmonėms norisi turėti daugiau galimybių išreikšti atsakingumą, nes paties noro vartoti atsakingai jau yra su kaupu.
Rinkdamas duomenis moksliniam darbui, J. Didžiulis taip pat atliko 138-erių aukščiausio lygio įmonių vadovų iš BMI Alumni duomenų bazės apklausą. Jos duomenimis, apie 85 proc. įmonių vykdo įvairius socialinės atsakomybės projektus, daugiau nei pusė jų jaučia konkrečią naudą verslui. Verslininkai beveik sutartinai tvirtino, jog finansuotų atsakingumą skatinančias iniciatyvas arba į jas investuotų. Paaiškėjo, kad daugelis jų tiki socialinėmis iniciatyvomis, kurių pagrindu galima kurti verslo inovacijas, kurios neša pelną verslui yra patrauklios žmogui ir naudingos visuomenei. Panašių iniciatyvų neketina palaikyti vos 4 proc. vadovų apklausos respondentų.
J. Didžiulis pastebi, kad mokslinio darbo rezultatai gali padėti išsivaduoti nuo kai kurių įsigalėjusių stereotipų, pavyzdžiui – „stipriausias magnetas pirkėjams yra nuolaidos”, arba – „daryk, ką nori, vis vien lemia kaina”. Jo įsitikinimu, pirkdami atsakingai žmonės daro teigiamą įtaką verslui, kuriam nelieka nieko kito, tik elgtis pagal tas pačias atsakingo elgesio taisykles. Šis magistro darbas tema „Lietuvos vartotojų ir verslo jautrumas socialinėms dimensijoms” BMI buvo įvertintas Geriausio 2013-ųjų metų diplomo apdovanojimu. Jis bus publikuojamas tarptautinėje mokslinių darbų duomenų bazėje „Sage Journals”.
J. Didžiulis yra vienas iš iniciatyvos „Už savus”, kurios tikslas yra palaikyti tuos, kurie dirba ir kuria arčiausiai mūsų, pradininkų. Kiekviena šios iniciatyvos akcija, siekiama konkretaus išmatuojamo rezultato, kuris skatintų žmones keisti savo aplinką, keičiant savo įpročius.