Tokią sumą LRT naujienų portalui įvardijo valstybinius kelius valdanti įmonė „Via Lietuva“ (buvusi Lietuvos automobilių kelių direkcija).
Bendrovės atstovė Jolita Orentaitė informavo, kad ši beveik 43 kilometrų ilgo dar neatnaujinta atkarpa siekiant kokybiškesnio ir greitesnio projektų įgyvendinimo yra suskirstyta į penkis atskirus ruožus.
Dabar baigti dviejų ruožų nuo Nemenčinėlės iki Dasionių posūkio projektavimo darbai, „Via Lietuva“ ruošiasi inicijuoti rangos viešuosius pirkimus.
Dalyje aptarimo ruožo suplanuota įrengti „2+1“ eismo juostas, atskirtas atitvaru, taip pat numatoma statyti požemines gyvūnų perėjas, garso užtvarus.
Viso 42,8 kilometrų ilgio ruožo atnaujinimo darbų kaina bus aiški užbaigus viešųjų pirkimų procedūras, tačiau preliminariu „Via Lietuva“ skaičiavimu, ji galėtų viršyti 170 mln. eurų.
„Ar šių atkarpų rekonstrukcijos darbai bus pradėti, priklausys nuo kelių infrastruktūrai skiriamo finansavimo, t. y. ar šio kelio atnaujinimui reikalingas finansavimas bus numatytas kitų metų Kelių plėtros ir priežiūros programos (KPPP) biudžete“, – LRT teigė J. Orentaitė.
Susisiekimo ministras Marius Skuodis anksčiau sakė, kad magistralės atkarpos Riešė–Molėtai projektavimas turėtų būti baigtas antrąjį šių metų ketvirtį, iškart po to bus skelbiami rangos darnų konkursai.
Kovą pradėtas magistralės Vilnius–Utena dalies tarp Utenos ir Molėtų atnaujinimas. Šiuos darbus už 61 mln. eurų (su PVM) atlieka Panevėžio kelių statybos įmonė HISK. Pasak J. Orentaitės, čia pašalinta 83 proc. senosios cementbetonio dangos.
M. Skuodis taip pat yra tvirtinęs, kad visas kelias Vilnius–Utena turėtų būti rekonstruotas iki 2025 metų pabaigos.
Ši magistralė yra viena pagrindinių Lietuvos transporto arterijų, vedančių iš sostinės į aplinkines savivaldybes. „Via Lietuva“ duomenimis, per parą keliu pravažiuoja apie 9 tūkst. automobilių.