Tačiau dizainerė teigia, kad jos populiariarumą užsienyje lėmė tai, kad jo nuo pat karjeros pradžios orientavosi į užsienio rinką.
„Kiekvieną daiktą darydama, aš galvoju, ar tai yra miela, jauku, atitinka ne tik kažkokius standartus. Mūsų drabužių gamyba yra kaip didžiųjų prekinių ženklų. Drabužius gaminame fabrikuose, su konstruktoriais. Tai nėra vadinamasis „namudinis“ variantas, kaip būdavo jaunystėje. Galbūt tų daiktų yra tiesiog gera aura?“, - pasakojo dizainerė.
Didžiausio Lietuvoje mados renginio metu, dizainerė pristatė naujausią „D.Efect SS13“ kolekciją. Ryškiaspalvė E. Žiemytės kolekcija akį patraukė stambiais dryžiais, daigstymu, tekstilės grafika ir „vištos kojelės“ raštais. Nuotaika, kaip jau tapo įprasta „D.Efect“, švari ir paprasta. Apgalvotų formų rūbai buvo pasiūti iš šilko, medvilnės ir lino. Dizainerės braižui būdingas skandinaviškas minimalizmas išliko ir šioje kolekcijoje.
Pasiteiravus, kiek užtruko pagaminti šią daug dėmesio sudėtingiems konstrukciniams ir techniniams sprendimams skiriančią kolekciją, moteris teigė, kad pusę metų: „Visas kolekcijas gaminu pusmetį.“
E. Žiemytei neteko kaip daugumai dizainerių paskutinę naktį pulti taisyti sukurtų drabužių - ši kolekcija jau buvo pagaminti liepos mėnesį. „Prieš „Mados infekciją“ kolekcija keliavo po Europą, o Lietuva tapo paskutiniuoju tašku, kur aš ją parodžiau. Tad paskutinę naktį buvau su vaiku, maitinau jį, čiūčiavau“, - pasakojo dizainerė, ir atskleidė, kad „Mados infekcijoje“ dalyvauja iš draugiško.