• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prekės ženklą „Ready to fish_“ 2007-aisiais sukūrė olandų dizainerė Ilja Visser. Šiuo ženklu žymimi ne tik drabužiai, bet ir baldai, kvepalai, muzika. Dizainerei kelią į madą praskynė itin novatoriškas požiūris. „Ready to fish_“ kolekcijos, nors iš šiuolaikiškos, visada išlieka moteriškomis.

REKLAMA
REKLAMA

Pavasario-vasaros kolekciją įkvėpė filmas „Paris, Texas“. Kolekcijoje romantiškos spalvos ir raštai derinami su grubiomis medžiagomis – taip kuriamas kontrastas tarp... Paryžiaus ir Teksaso.

REKLAMA

Charakteringiausias kolekcijos bruožas – skirtingų rūšių grubūs, „nuskalbti“ džinsiniai audiniai, taip pat asimetriški siluetai. Dizainerė šiuo metu laukiasi, tad kolekcijos pristatymas bet kurią akimirką galėjo tapti ir gimimo stebuklu.

Tiesa, ne viskas šio pristatymo metu buvo itin sklandu: didelėmis platformomis apautos manekenės porą kartų kluptelėjo, bet gracingai išsisukusios iš situacijos nužingsniavo toliau podiumu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų