Ateinantį pavasarį ir vasarą moterims siūloma rinktis praktiškas, elegantiškas ir, atsižvelgiant į pasaulinės ekonomikos tendencijas, nebrangias kelnes. Esminiai elementai būtų tokie:
Paaukštinta talija
Kelnės paaukštinta talija buvo populiarios ir praėjusio amžiaus ekonominio nuosmukio laikais - Didžiosios depresijos metais (1920-1930 m.). Šiandien „susiveržti diržus“ siūlo daugelis garsių dizainerių - pavyzdžiui, Alexanderis McQueenas ir Johnas Rocha, taip pat labiau demokratiški prekiniai ženklai (pavyzdžiui, „Style and Co.“).
Plačios kelnės (tiesaus pasiuvimo ar su „kliošu“)
Universali tendencija, tinkanti bet kokio tipo figūrai, pirmą kartą išpopuliarėjusi aštuntojo dešimtmečio pabaigoje - devintojo dešimtmečio pradžioje. Netgi keista, kad ant podiumo tokie modeliai buvo jau senokai pamiršti. Šiandien plačios kelnės pristatomos beveik visų garsiausių pasaulio dizainerių kolekcijose. Missoni ir Christianas Lacroix savo pristatymuose skyrė šiam drabužiui pagrindinį dėmesį. Jei kalbėtume apie masinę gamybą, ši tendencija geriausiai pristatyta „Dillard‘s“ ir „Nordstrom“ parduotuvėse.
Sportiškumas
Šiuolaikinės moterys gyvena aktyvų gyvenimą, todėl ir jų apranga turi būti atitinkama. Dėl šios priežasties netgi darbo kostiumėliai dažnai siuvami iš sportinio trikotažo (medvilnės ir spandekso, lykros ir elastano mišinio), kuris nesiglamžo, išlaiko formą. Sportiško stiliaus ¾ ilgio kapri kelnės ateinantį sezoną bus tikras hitas.
Haremo stilius
Ši tendencija pristatyta svarbiausiose 2009 metų pavasario/vasaros mados kolekcijose, netgi toks konservatorius kaip Ralphas Laurenas skyrė jai dėmesio (iš demokratiškesnių prekinių ženklų šio tipo kelnes itin pamilo H&M, „Topshop“ ir „French Connection“). Populiarios pažemintą taliją turinčios haremo kelnės (juk pirmiausia jos buvo skirtos pilvo šokio atlikėjoms). Kai kurie modeliai paryškina klubus ir puikiai dera su laiveliais, kiti - atvirkščiai, laisvai krenta jau nuo liemens. Tereikia išsirinkti tai, kas tinka ir patinka labiausiai.