• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Modernūs „MINI“ markės automobiliai yra beprotiškai populiarūs. Nuo pat pasirodymo pradžios, „MINI“ vardas asocijuojamas su stiliumi, jaunatviškumu ir išskirtinumu.
Šį kartą jums parodysime ne madingos mergaitės automobilį, bet automobilių entuziasto žaisliuką. Tokio egzemplioriaus dažnai neišvysite, nes toks vienas.

dsc_1980_resize_w999_h667
Tai ką šis mažylis turi? Šio „MINI“ savininkas įsigijo „JCW“ modifikacijos kėbulo detalių komplektą. Galinis spoileris buvo pagamintas taip pat „JCW“ specialistų. Galinis difuziorius atkeliavo iš „GP2“.

dsc_1953_resize_w999_h667
Paprasto „Cooper S“ konversija į „JCW“ dar nesibaigė. Automobilis turi „JCW“ modifikacijos stabdžių sistemą ir interjerą. Taip pat reikėtų paminėti „KW“ reguliuojamo aukščio amortizatorius ir ausį lepinančią „Akrapovic“ išmetimo sistemą.

dsc_1978_resize_w999_h667
O kas slypi po kapotu? Po kapotu slypi 1,6 litro benzininis motoras, kuris dabar išvysto daugiau 240 arklio galių. Nemažai galios pridėjo kompiuterio patobulinimas, aušinimo sistemos pakeitimas, įpurškimo sistemos patobulinimas ir mažytė turbina, kuri švilpia garsiau negu Petras Gražulis gėjų eitynėse.

dsc_1973_resize_w999_h667

Modernūs „MINI“ markės automobiliai yra beprotiškai populiarūs. Nuo pat pasirodymo pradžios, „MINI“ vardas asocijuojamas su stiliumi, jaunatviškumu ir išskirtinumu.
Šį kartą jums parodysime ne madingos mergaitės automobilį, bet automobilių entuziasto žaisliuką. Tokio egzemplioriaus dažnai neišvysite, nes toks vienas.

dsc_1980_resize_w999_h667
Tai ką šis mažylis turi? Šio „MINI“ savininkas įsigijo „JCW“ modifikacijos kėbulo detalių komplektą. Galinis spoileris buvo pagamintas taip pat „JCW“ specialistų. Galinis difuziorius atkeliavo iš „GP2“.

dsc_1953_resize_w999_h667
Paprasto „Cooper S“ konversija į „JCW“ dar nesibaigė. Automobilis turi „JCW“ modifikacijos stabdžių sistemą ir interjerą. Taip pat reikėtų paminėti „KW“ reguliuojamo aukščio amortizatorius ir ausį lepinančią „Akrapovic“ išmetimo sistemą.

dsc_1978_resize_w999_h667
O kas slypi po kapotu? Po kapotu slypi 1,6 litro benzininis motoras, kuris dabar išvysto daugiau 240 arklio galių. Nemažai galios pridėjo kompiuterio patobulinimas, aušinimo sistemos pakeitimas, įpurškimo sistemos patobulinimas ir mažytė turbina, kuri švilpia garsiau negu Petras Gražulis gėjų eitynėse.

dsc_1973_resize_w999_h667

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų