Lyginant su ankstesniais duomenimis, LRT radijo praėjusių metų rudenį klausėsi 19 procentų visų radijo klausytojų. Auditorijos augimas nuo rudens iki pavasario sudarė 4,1 proc.
Šiuo metu artimiausia nacionalinio radijo konkurentė kovoje dėl klausytojų auditorijos – radijo stotis „M-1“ (16,6 proc.), trečioje vietoje – „Lietus“ (14,6 proc.).
LRT radijui palankūs ir dienos bei savaitės auditorijos pasiekiamumo rodikliai – nuo 2012-ųjų rudens iki 2013-ųjų pavasario teigiamas pokytis sudaro apie 14 procentų. Per dieną LRT radijas pasiekia 20,2 proc., per savaitę – 28,5 proc. visų radijo klausytojų Lietuvoje.
„TNS LT“ radijo auditorijos tyrimai atliekami du kartus per metus. Paskutiniame 2013 metų pavasario tyrime dalyvavo 2674 respondentai, kurių amžius nuo 12 iki 74 metų.