• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Trys iš trijų“ juokėsi „Circle K milesPlus“ komandos vadovas Haris Aleksandravičius, paklaustas kaip vertina šį komandos sezoną. Po dviejų etapų „North European Zone 6H” / „Baltic endurance championship” serijoje komanda – vienvaldžiai lyderiai tiek absoliučioje įskaitoje, tiek savo klasėje. Tiesa, prieš gerą savaitę 1006 km ištvermės lenktynėse ši komanda nuskynė dar vieną pergalę, taip įsirašydami trečią laimėjimą sezono suvestinėje.
Iki Šiaurės Europos zonos 6 valandų ištvermės lenktynių trečiojo etapo „Riga Summer Race“ metu likus porai savaičių, komanda, atrodo, džiaugiasi sezonu ir puikia komandos sudėtimi, bet tuo pačiu metu bijo „prisikalbėti“.

„Trys iš trijų“ juokėsi „Circle K milesPlus“ komandos vadovas Haris Aleksandravičius, paklaustas kaip vertina šį komandos sezoną. Po dviejų etapų „North European Zone 6H” / „Baltic endurance championship” serijoje komanda – vienvaldžiai lyderiai tiek absoliučioje įskaitoje, tiek savo klasėje. Tiesa, prieš gerą savaitę 1006 km ištvermės lenktynėse ši komanda nuskynė dar vieną pergalę, taip įsirašydami trečią laimėjimą sezono suvestinėje.
Iki Šiaurės Europos zonos 6 valandų ištvermės lenktynių trečiojo etapo „Riga Summer Race“ metu likus porai savaičių, komanda, atrodo, džiaugiasi sezonu ir puikia komandos sudėtimi, bet tuo pačiu metu bijo „prisikalbėti“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Porsche 911 GT3


Pagrindiniais konkurentais įvardija brolius latvius su „Lamborghini“
„Turint tokią komandos sudėtį ir pasirengimą, planas buvo laimėti lenktynes Palangoje ir „NEZ 6H” čempionatą. Nenorime prisikalbėti, bet jis kol kas yra įgyvendinamas visu 110 procentų“- juokėsi komandos vadovas H. Aleksandravičius. „Riga Summer Race“ tikimės parodyti aukščiausius rezultatus. Žinoma, akivaizdu, kad turint tokį parką trasoje varžytis tikrai nebus lengva. Pagrindinis konkurentas dalyvauja greitesniu ir galingesnius „Lamborghini Huracan“ automobiliu. Manyčiau, kova tikrai nusimato smagi.“
Kalbant apie pagrindinę konkurenciją, jam pritarė ir komandos lenktynininkas Jonas Karklys: „Jeigu broliams latviams eitųsi be klaidų, mums būtų išties be galo sunku kažką padaryti, ypatingai tradicinėse trasose, kaip kad buvo Suomijoje ar bus Rygoje. Jų „Lamborghini“ – labai gerai padarytas, jis labai stabilus ir galingas, su techninėmis pagalbomis ir įvairiomis kontrolėmis, tad jie, be abejo, atrodo pagrindiniais konkurentais. Žinoma, jeigu darysime klaidas arba jeigu bus koks nors gedimas – bet kuri iš dalyvaujančių komandų gali tapti mūsų konkurentu.“ – pamąstymais dalijosi sportininkas.
„NEZ 6H” čempionate „Circle K milesPlus“ komandos sudėtyje varžosi trys sportininkai: Jonas Gelžinis, Jonas Karklys ir Julius Adomavičius. Pastarieji abu sportininkai šių metų sezoną turi „dvigubą“: šalia endurance lenktynių su komanda, J.Karklys papildomai dalyvauja Centrinės Europos „Renault Clio Cup“ čempionate: čia jis – vienintelis lietuvis kovojantis dėl pergalės. Tai – kur kas agresyvesnių varžybų serija nei ištvermės lenktynėse. Kitose, sprinto – „TCR Baltic“ įskaitos lenktynėse dalyvaujantis komandos draugas J. Adomavičius lygiai taip pat kovoja dėl savo pirmosios pergalės istorinėje „TCR“ automobilių įskaitoje regione.

REKLAMA

„Circle K milesPlus“ komanda


J.Adomavičius: „Nesėkmės lenktynėse man padeda dar labiau susikoncentruoti į tai, ką darau.“
Po lenktynių Palangoje paklaustas apie savijautas ir lūkesčius likusiam sezonui, Julius neslėpė nei geros nuotaikos, nei entuziazmo:
„Savijautos ir nuotaikos labai geros, po varžybų nejaučiau jokio nuovargio. Manau, jeigu būtų reikėję, bučiau ir sekmadienį sėdęs važiuoti toliau. Labai džiaugiuosi už visos savo komandos žmones, kurie įdėjo daug darbo, kad tai pasiektume: matyt buvom verti to. Na, tai lyg vienas iš didesnių gyvenimo laimėjimų mano karjeroje, tai kaip gi bus nuotaikos blogos?“ – pasakojo sportininkas.
„Sezonas tikrai įspūdingai gerai sekasi, ilgų distancijų varžybose kol kas visur pirmaujame, ko dar galima norėt? O „TCR“ sprinto varžybose turėjau pora nesėkmingų, nesmagių, liūdnų ir apmaudžių akimirkų. Tačiau tai visiškai nekeičia mano nuotaikos, tai tik padeda man dar labiau susikoncentruot į tai, ką darau ir judėti tik į priekį.
Apie komandą negalėčiau pasakyti nei pusės blogo žodžio. Ji - tikrai nuostabi, sakyčiau, daugiausiai turinti patirties Lietuvoje komanda. Pasiruošimas prieš kiekvienas lenktynes yra tikrai labai geras, kiekvienas žmogus žino ir nusimano ką daro. Tai, sakyčiau, ir yra mūsų raktas į sėkmę. Žinoma, mums dar liko keletas varžybų, bet aš tikiu, kad vėl būsime gerai pasiruošę, kad galėtume dar kartą užlipti ant podiumo. Tikrai noriu pasakyt labai ačiū Audriui, Jonui, Ignui Gelžiniams už galimybę lenktyniauti su šiuo kolektyvu. Ir už tai, kad mane tokį jauną, dar nelabai subrendusį ir kvailą priėmė į savo komandą.“ – juokėsi visai neseniai pilnametystės sulaukęs J. Adomavičius.

REKLAMA
REKLAMA

Porsche 911 GT3


Jonas Karklys: „Šiemet viskas dar priešaky.“
„Kaip žinia, šiemet mano lenktynių programa susidaro iš dviejų dalių: „Renault Clio Cup“ Europos čempionatas  - viena jų. Ten – „solo“ pasirodymas. Labai džiaugiuosi dalyvaudamas, išties smagu ten varžytis su stipriais varžovais vienodais automobiliais labai sudėtingose ir garsiose F1 lygio trasose, kaip kad „SPA“ ar „Red Bull Ring“. Reikia įdėti labai daug darbo, kad pavyktų užfiksuoti gerą rezultatą: yra daug greičio, bet, pavyzdžiui, detalėse gali trūkti atidirbimo. Čia kitaip nei „endurance“ tipo lenktynėse, reikia labai gerai pasirodyti kvalifikacijoje, kad būtų galima jau nuo pat varžybų pradžios kovoti su greičiausiais. Buvo trejos varžybos, vienos sėkmingesnės, kitos nelabai, bet po pusantro mėnesio pertraukos bus dar 4 varžybos: dvejos Vokietijoje, tuomet Belgijoje ir Čekijoje. Taip sakant, viskas dar prieš akis.
Na ir žinoma, antroji programos dalis – Baltijos endurance čempionatas su broliais Gelžiniais, Julium Adomavičium ir „Porsche“. Čia lygiai taip pat smagu dalyvauti varžantis kitu automobiliu, visai kitas konceptas. Reikia labai greitai adaptuotis po sąlyginai lėtos mašinos prie tokio žvėriuko, suprasti, kad variklis – už nugaros, kad čia super geri stabdžiai, kad reikia kitomis trajektorijomis važiuoti. Tai čia sunkioji dalis, tačiau dirbti kartu su Jonu Gelžiniu, profesionalia mechanikų – inžinierių komanda yra tikrai puiku, galima išmokti daug tiek iš technologijų, tiek iš vairavimo pusės, šlifuoti elementus. Komanda išties dirba puikiai: gal ir neplanuotai, tačiau geriau ir nebuvo galima tikėtis.“ – komplimentų komandai negailėjo lenktynininkas Jonas Karklys.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų