Kaip ir daugelis panašaus pobūdžio dirbtuvių, „Lunaz Design“ nesistengia susikoncentruoti į vieną markę ar modelį. Bendrovėje dirbantys inžinieriai gali konvertuoti bet kurį automobilį. Viskas priklauso nuo žmogaus galimybių, mat elektrinės pavaros įdiegimas į klasikinį automobilį kainuoja nuo 390 tūkst. eurų.
Klasikinių automobilių vairuotojams yra siūlomi keli skirtingo pajėgumo elektros motorai, kurių galia svyruoja nuo 135 iki 600 arklio galių.
Pasirinkę norimą elektros motoro pajėgumą, tuomet prasideda konkretaus automobilio ardymas ir analizavimas. Priklausomai nuo poreikio, klasikinio automobilio pakaba sustiprinama arba pakeičiama specialiai konkrečiam modeliui pagamintais komponentais.
Tą patį galima pasakyti ir apie baterijų modulius, kurių kiekis gali priklausyti nuo gausybės veiksnių, tačiau bendrovės atstovai tikina, jog bet kuris klasikinis elektromobilis gali nuvažiuoti nuo 400 iki 500 kilometrų.
„Lunaz Design“ taip pat gali pasigirti, jog didžiąją dalį elektronikos komponentų gamina savo dirbtuvėse. Tai reiškia, jog kiekvienas klasikinis elektromobilis gali gauti tokius priedus kaip: stabilumo kontrolė, ABS, automatinę greičio palaikymo sistemą, LED priekinius žibintus, elektrinį vairo stiprintuvą ir netgi stabdžių regeneracijos sistemą.
Iki šiol britų įmonė konvertavo keturis klasikinius automobilius. Jų tarpe yra 1961 metais pagamintas „Rolls-Royce Phantom V“ su aštuoniomis sėdynėmis bei 120 kWh talpos baterija. „Lunaz Design“ taip pat konvertavo „Rolls-Royce Silver Cloud“, „Bentley Flying Spur“ ir „Jaguar XK120“. Pastarasis rodsteris turi 80 kWh talpos bateriją ir 375 arklio galias bei 700 Nm sukimo momentą generuojantį elektros motorą.