Naujienų portalui tv3.lt laišką atsiuntusi skaitytoja teigė, kad šiuo metu nėra galimybės įvykdyti tam tikrų bankinių operacijų, o banko atsiųstame pranešime sakoma, kad šiuo metu fiksuojami kritiniai sutrikimai.
„Apgailestaujame, tačiau dėl šuo metu [fiksuojamų] kritinių [sutrikimų] Jūsų pasirinktame banke, mokėjimo operacijos šiuo banku laikinai sustabdytos.
Prašome mokėjimą atlikti vėliau, arba mokėjimą atlikti kitu banku.
Atsiprašome už laikinus nepatogumus“, – rašoma banko pranešime.
„Luminor“ banko Lietuvoje komunikacijos vadovė Indrė Baltrušaitienė naujienų portalui tv3.lt patvirtino, kad šiuo metu vartotojai iš tiesų gali susidurti su tam tikrais laikinais nesklandumais.
„Šiuo metu galimi sutrikimai naudojantis mūsų banko interneto banku ar mobiliąja programėle, taip pat gali kilti nesklandumų dėl kai kurių mokėjimų įgyvendinimo. Apie tai klientus informavome mūsų svetainėje ir prisijungimo prie interneto banko lange.
Kolegos dirba aktyviai, kad šie nesklandumai kuo greičiau būtų panaikinti“, – kalbėjo I. Baltrušaitienė.