• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar yra bent viena rimta priežastis tapti automobilių klubo nariu? Priklausomai nuo Jūsų požiūrio ir įsitikinimų, atsakymas į užduotą klausimą gali būti įvairus. 
Šiandien pakalbinsime automaną, kuris drąsiai išvardintų bent kelias priežastis, kodėl yra verta tapti automobilių klubo nariu. Be to, mūsų pašnekovas tik patvirtins, jog automobilių klube pirmą kartą sutikti žmonės vėliau gali tapti pačiais geriausiais draugais.
Esi vieno seniausio automobilių klubo narys. Kaip Jums pavyksta neišsibėgioti, išlikti vieningais ir galų gale – vis dar surasti bendrų temų?
Lukas - Mūsų klube jau seno yra vartojamas žodis - „Šeima“, kuris labai puikiai apibūdina patį klubą. Klubo narius sieja ne vien tik automobiliai, bet ir dalis gyvenimo. Klubas per savo istoriją yra atšventęs ne vieną gimtadienį, ne vienus naujus metus, ne vienas jonines ir ne vienas vestuves. Manau, jog tai mus visus ir suvienija, kad kiekvienas klubo narys ar klubo draugas, klube jaučiasi lyg šeimos narys.
Ar visi klubo nariai iki šiol išliko ištikimi „MX-3“ modeliams ir jokių kitų automobilių savo garaže neturi?
Lukas - Tikrai ne ir manau, jog tai yra tiesiog neįmanoma, kadangi „Mazda MX-3“ nėra tas automobilis su kuriuo būtų patogu atlikti visus darbus : nuvažiuoti apsipirkt ar nuvežti vaikus į darželį/mokyklą, ar išvažiuoti į tolimą kelionę, yra tikrai patogiau su kokiu nors kitu automobiliu. Būtent todėl dauguma „MX-3“ savininkų turi kitą automobilį su kuriuo važinėja kiekvieną diena į darbą, į parduotuvę ir kitur, o „MX-3“ automobilis lieka tas su kuriuo malonu vakare išvažiuoti į miestą susitikti su kitais klubo nariais ar tiesiog pasivažinėti.
Lietuvos Mazda MX-3 klubas
„MX-3“ – kaip, kada ir kodėl?
Lukas - Mano gyvenime „MX-3“ atsirado kaip pirmasis mano automobilis. Žinoma jis nebuvo geriausios būklės, turėjo rudžių, turėjo bėdų su varikliu, tačiau jis puikiai atitarnavo pirmuosius mano kaip vairuotojo metus.
Pardavęs savo pirmąjį „MX-3“, vairavau ne vieną kitos markės automobilį ir vienu metu, maždaug pusę metų, ieškojau automobilio kurį pačiam būtų malonu vairuoti, ir prisiminiau, jog kažkada turėjau „MX-3“. Peržiūrėjau tuomet buvusius skelbimus internete, kitą dieną nuvažiavau apžiūrėti vieną iš jų ir nusipirkau. Pusės metų paieškos staiga pasibaigė per vieną dieną. Ir per pastaruosius 3 metus šiuo sprendimu nesigailėjau nė karto. Taip sakant - „MX-3“ man tiesiog prilipo ir jokio kito automobilio kol kas nenoriu, todėl šiuo metu turiu ne vieną, bet du „MX-3“ automobilius. Vienas iš jų skirtas maloniems pasivažinėjimams, o kitas naudojamas kaip daily car’as.
Klubo narių tarpe turite ne vieną automaną, kuris savo jėgomis tobulina ir kitais įvairiausiais būdais modifikuoja „MX-3“ automobilius.  Tu ne išimtis. Ties kuriomis sritimis koncentruojatės, kurias norite patobulinti?
Lukas - Manau kiekvienas kuris galvoja apie „MX-3“ modifikaciją - pirmiausiai pagalvoja apie variklio keitimą. Standartiškai „MX-3“ automobiliai buvo leidžiami su 1,6 ir 1,8 litro darbinio tūrio varikliais, tačiau „Mazda“ savo atsarginių detalių arsenale turėjo ir dar vieną motorą - 2.5 litro, V6 variklius, tik šie varikliai pasirodė tokiuose modeliuose kaip : „Xedos 9“, „MX-6“ ar „Ford Probe“. Be didelių vargų yra galimybė po „MX-3“ kapotu sukrauti 2,5l variklį.  Žinoma, klube yra ir įdomesnių modifikacijų su turbinomis, tačiau detaliau apie tai galėtų papasakoti tų modifikacijų autoriai.
Šiemet padarėte vieną žingsnį į priekį ir surengėte „Ekspresas“ vardu pavadintą renginį „Nemuno žiede“. Kaip kilo mintis surengti linksmadienį ne tik „MX-3“ klubo nariams?
Lukas - Ekspresas ankščiau buvo vadinamas „MX-3“ klubo grand meet’u. Tačiau šiemet buvo nuspręsta renginiui suteikti pavadinimą, taip ir gimė „Ekspresas“. Tai buvo padaryta dėl to, kad „MX-3“ automobilių Lietuvoje likę labai nedaug ir mūsų susitikimuose visuomet pusę dalyvių sudaro kiti automobiliai. „MX-3“ klubas visuomet į savo renginius kvietė ir kvies visų markių automobilius.
Lietuvos Mazda MX-3 klubas
Kokia yra renginio koncepcija?
Lukas - Pagrindinis tikslas yra surengti „Time Attack“ tipo lenktynes. Kiekvienas dalyvis, priklausomai nuo jo automobilio variklio galingumo, varžosi savo klasėje su kitais dalyviais. Mūsų renginyje yra 4 klasės, tai yra : iki 1.6l, iki 2l., iki 2.5l. ir OPEN klasė, kurioje važiuoja automobiliai su turbo varikliais arba didesniais nei 2.5l. Turime laiko matavimo įrangą su kuria matuojame kiekvieno dalyvio rato laiką „Nemuno žiedo“ trasoje ir žinoma greičiausius dalyvius apdovanojame mūsų rėmėjų įsteigtais prizais.
Pirmasis etapas įvyko balandžio mėnesį. Ar pavyko viską įgyvendinti ką planavote?
Lukas - Pirmasis etapas pareikalavo nemažai nervų, kadangi neturėjome gerų oro prognozių, bandėme pateikti žmonėms kažką naujo ir stebėjome kaip žmonės priima naują mūsų veidą. Tačiau nepaisant visų aplinkybių, sulaukėme nemažai teigiamų atsiliepimų, kas mus visus ir skatina judėti toliau, stengtis sau ir visiems dalyviams surengti dar kokybiškesni renginį. Žinoma turime kur tobulėti, tiek su žmonėmis, kurie dirba trasoje, tiek su žiūrovų pramogomis, tačiau kiekvienais metais vis tobulėjame ir viską galime padaryti dar sklandžiau.
Kada įvyks sekantis etapas?
Lukas - Antrasis Ekspreso etapas vyks Spalio 7 dieną, „Nemuno žiede“.
Koks bus renginio planas?
Lukas - Renginio planas išliks toks pats kaip ir kiekvieno mūsų renginio. Tai yra nuo ryto iki popietės lenktyniausime „Nemuno žiede“. Greičiausius apdovanosime prizais, o vakare surengsime smagų pasisėdėjimą.
Ar antrame „Eksperso“ etape gali dalyvauti bet kuris automanas?
Lukas - Tikrai taip, kaip ir ankščiau, taip ir dabar kviečiame visus norinčius dalyvauti.
Kokie planai sekantiems metams? Galbūt „Ekspresas“ išaugs į daugiau nei dviejų etapų lenktynių seriją?
Lukas - Artimiausiu metu tikrai neplanuojama išplėsti šio renginio. Jeigu matysime, jog galime pasiūlyti dalyviams kažką daugiau, tuomet tai spręsime, o pakol kas - ne. Kitais metais taip pat planuojami 2 etapai „Nemuno žiedo“ trasoje.

Ar yra bent viena rimta priežastis tapti automobilių klubo nariu? Priklausomai nuo Jūsų požiūrio ir įsitikinimų, atsakymas į užduotą klausimą gali būti įvairus. 
Šiandien pakalbinsime automaną, kuris drąsiai išvardintų bent kelias priežastis, kodėl yra verta tapti automobilių klubo nariu. Be to, mūsų pašnekovas tik patvirtins, jog automobilių klube pirmą kartą sutikti žmonės vėliau gali tapti pačiais geriausiais draugais.
Esi vieno seniausio automobilių klubo narys. Kaip Jums pavyksta neišsibėgioti, išlikti vieningais ir galų gale – vis dar surasti bendrų temų?
Lukas - Mūsų klube jau seno yra vartojamas žodis - „Šeima“, kuris labai puikiai apibūdina patį klubą. Klubo narius sieja ne vien tik automobiliai, bet ir dalis gyvenimo. Klubas per savo istoriją yra atšventęs ne vieną gimtadienį, ne vienus naujus metus, ne vienas jonines ir ne vienas vestuves. Manau, jog tai mus visus ir suvienija, kad kiekvienas klubo narys ar klubo draugas, klube jaučiasi lyg šeimos narys.
Ar visi klubo nariai iki šiol išliko ištikimi „MX-3“ modeliams ir jokių kitų automobilių savo garaže neturi?
Lukas - Tikrai ne ir manau, jog tai yra tiesiog neįmanoma, kadangi „Mazda MX-3“ nėra tas automobilis su kuriuo būtų patogu atlikti visus darbus : nuvažiuoti apsipirkt ar nuvežti vaikus į darželį/mokyklą, ar išvažiuoti į tolimą kelionę, yra tikrai patogiau su kokiu nors kitu automobiliu. Būtent todėl dauguma „MX-3“ savininkų turi kitą automobilį su kuriuo važinėja kiekvieną diena į darbą, į parduotuvę ir kitur, o „MX-3“ automobilis lieka tas su kuriuo malonu vakare išvažiuoti į miestą susitikti su kitais klubo nariais ar tiesiog pasivažinėti.
Lietuvos Mazda MX-3 klubas
„MX-3“ – kaip, kada ir kodėl?
Lukas - Mano gyvenime „MX-3“ atsirado kaip pirmasis mano automobilis. Žinoma jis nebuvo geriausios būklės, turėjo rudžių, turėjo bėdų su varikliu, tačiau jis puikiai atitarnavo pirmuosius mano kaip vairuotojo metus.
Pardavęs savo pirmąjį „MX-3“, vairavau ne vieną kitos markės automobilį ir vienu metu, maždaug pusę metų, ieškojau automobilio kurį pačiam būtų malonu vairuoti, ir prisiminiau, jog kažkada turėjau „MX-3“. Peržiūrėjau tuomet buvusius skelbimus internete, kitą dieną nuvažiavau apžiūrėti vieną iš jų ir nusipirkau. Pusės metų paieškos staiga pasibaigė per vieną dieną. Ir per pastaruosius 3 metus šiuo sprendimu nesigailėjau nė karto. Taip sakant - „MX-3“ man tiesiog prilipo ir jokio kito automobilio kol kas nenoriu, todėl šiuo metu turiu ne vieną, bet du „MX-3“ automobilius. Vienas iš jų skirtas maloniems pasivažinėjimams, o kitas naudojamas kaip daily car’as.
Klubo narių tarpe turite ne vieną automaną, kuris savo jėgomis tobulina ir kitais įvairiausiais būdais modifikuoja „MX-3“ automobilius.  Tu ne išimtis. Ties kuriomis sritimis koncentruojatės, kurias norite patobulinti?
Lukas - Manau kiekvienas kuris galvoja apie „MX-3“ modifikaciją - pirmiausiai pagalvoja apie variklio keitimą. Standartiškai „MX-3“ automobiliai buvo leidžiami su 1,6 ir 1,8 litro darbinio tūrio varikliais, tačiau „Mazda“ savo atsarginių detalių arsenale turėjo ir dar vieną motorą - 2.5 litro, V6 variklius, tik šie varikliai pasirodė tokiuose modeliuose kaip : „Xedos 9“, „MX-6“ ar „Ford Probe“. Be didelių vargų yra galimybė po „MX-3“ kapotu sukrauti 2,5l variklį.  Žinoma, klube yra ir įdomesnių modifikacijų su turbinomis, tačiau detaliau apie tai galėtų papasakoti tų modifikacijų autoriai.
Šiemet padarėte vieną žingsnį į priekį ir surengėte „Ekspresas“ vardu pavadintą renginį „Nemuno žiede“. Kaip kilo mintis surengti linksmadienį ne tik „MX-3“ klubo nariams?
Lukas - Ekspresas ankščiau buvo vadinamas „MX-3“ klubo grand meet’u. Tačiau šiemet buvo nuspręsta renginiui suteikti pavadinimą, taip ir gimė „Ekspresas“. Tai buvo padaryta dėl to, kad „MX-3“ automobilių Lietuvoje likę labai nedaug ir mūsų susitikimuose visuomet pusę dalyvių sudaro kiti automobiliai. „MX-3“ klubas visuomet į savo renginius kvietė ir kvies visų markių automobilius.
Lietuvos Mazda MX-3 klubas
Kokia yra renginio koncepcija?
Lukas - Pagrindinis tikslas yra surengti „Time Attack“ tipo lenktynes. Kiekvienas dalyvis, priklausomai nuo jo automobilio variklio galingumo, varžosi savo klasėje su kitais dalyviais. Mūsų renginyje yra 4 klasės, tai yra : iki 1.6l, iki 2l., iki 2.5l. ir OPEN klasė, kurioje važiuoja automobiliai su turbo varikliais arba didesniais nei 2.5l. Turime laiko matavimo įrangą su kuria matuojame kiekvieno dalyvio rato laiką „Nemuno žiedo“ trasoje ir žinoma greičiausius dalyvius apdovanojame mūsų rėmėjų įsteigtais prizais.
Pirmasis etapas įvyko balandžio mėnesį. Ar pavyko viską įgyvendinti ką planavote?
Lukas - Pirmasis etapas pareikalavo nemažai nervų, kadangi neturėjome gerų oro prognozių, bandėme pateikti žmonėms kažką naujo ir stebėjome kaip žmonės priima naują mūsų veidą. Tačiau nepaisant visų aplinkybių, sulaukėme nemažai teigiamų atsiliepimų, kas mus visus ir skatina judėti toliau, stengtis sau ir visiems dalyviams surengti dar kokybiškesni renginį. Žinoma turime kur tobulėti, tiek su žmonėmis, kurie dirba trasoje, tiek su žiūrovų pramogomis, tačiau kiekvienais metais vis tobulėjame ir viską galime padaryti dar sklandžiau.
Kada įvyks sekantis etapas?
Lukas - Antrasis Ekspreso etapas vyks Spalio 7 dieną, „Nemuno žiede“.
Koks bus renginio planas?
Lukas - Renginio planas išliks toks pats kaip ir kiekvieno mūsų renginio. Tai yra nuo ryto iki popietės lenktyniausime „Nemuno žiede“. Greičiausius apdovanosime prizais, o vakare surengsime smagų pasisėdėjimą.
Ar antrame „Eksperso“ etape gali dalyvauti bet kuris automanas?
Lukas - Tikrai taip, kaip ir ankščiau, taip ir dabar kviečiame visus norinčius dalyvauti.
Kokie planai sekantiems metams? Galbūt „Ekspresas“ išaugs į daugiau nei dviejų etapų lenktynių seriją?
Lukas - Artimiausiu metu tikrai neplanuojama išplėsti šio renginio. Jeigu matysime, jog galime pasiūlyti dalyviams kažką daugiau, tuomet tai spręsime, o pakol kas - ne. Kitais metais taip pat planuojami 2 etapai „Nemuno žiedo“ trasoje.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų