Dvidešimt metų Lietuvoje skrydžius vykdanti Vokietijos avialinijų kompanija „Lufthansa“ teigia, kad praėjusieji metai kompanijai buvo vieni sėkmingiausių Lietuvoje ir Baltijos šalyse, tačiau neigia pasklidusias kalbas, kad 2013-aisiais metais steigs pigių skrydžių bendrovę.
„ Nebuvo tokio plano nusipirkti naują kompaniją pigiems skrydžiams. Vokietijos rinkoje turime „German Wings“ bendrovę, kuri kaip tik tokius skrydžius teikia ir taip pat mes turime savo tiesioginius skrydžius, vykdomus ne iš tarptautinių oro uostų, kur skrenda daug tranzitinių keleivių, o, sakysime, iš Hamburgo į Nicą ar Londoną. Ieškome galimybių, kaip bendradarbiauti tarpusavyje, tačiau užtikrinu, kad tai neturės jokios įtakos skrydžiams iš Vilniaus į Frankfurtą ir atgal“, - spaudos konferencijoje sakė „Lufhansos“ atstovas spaudai Aage Dunhauptas.
Jis teigė, kad Vokietijos žiniasklaidoje ne kartą nuskambėjo žinutė, kad kompanija nuo 2013 metų žada sudaryti konkurenciją pigius skrydžius teikiančioms kompanijoms „Ryanair“ ir „easyJet“, tačiau tikino, kad ji buvo suprasta neteisingai.
„Tokią žinią galimai galėjo paskleisti Vokietijos profsąjungos, kurios galbūt išsigando, kad kai kurie jų kolegos nebeskraidys vienomis avialinijomis, o rinksis pigesnes kainas siūlančias kitas avialinijas“, - aiškino A. Dunhauptas.
Kompanijos atstovai taip pat suskubo patikslinti ketvirtadienį pasirodžiusią informaciją, kad „Lufthansa“ per keletą ateinančių metų atleis 3,5 tūkst. darbuotojų. A. Dunhauptas ramino, kad didžioji dalis šių atleidimų palies tik administraciją – finansų, personalo ir viešųjų pirkimų departamentus, todėl keleivių aptarnavimo kokybė nuo to nenukentės.
Bendradarbiavimas su Lietuva – džiugina
Kompanija skaičiuoja, kad skrydžius iš Vilniaus į Frankfurtą ir atgal vykdo jau daugiau kaip 20 metų ir teigia, kad pasiekti rezultatai juos džiugina.
Per 2011 metus „Lufthansa“ iš Vilniaus į Frankfurtą ir atgal perskraidino 150 tūkst. keleivių. Kaip skaičiuoja kompanijos generalinis direktorius Suomijoje ir Baltijos šalyse Marekas Kuchta, per dvejus metus keleivių skaičius išaugo daugiau kaip penktadaliu.
Iki 2010 metų kompanija skrydžius iš Lietuvos vykdė tris kartus per savaitę. Prieš dvejus metus skrydžiai pradėti vykdyti dukart per dieną.
„Prieš dvejus metus pradėtas antrasis kasdienis reisas iš Frankfurto neabejotinai atsipirko. Artimai bendradarbiaujame su visais savo partneriais rinkoje, kad galėtume išlaikyti 80 proc. pernai pasiekto skrydžių iš Vilniaus krūvio“, - spaudos konferencijoje sakė M. Kuchta.