Buvęs „Ferrari“ prezidentas Luca di Montezemolo mano, kad italų ekipą šiemet aplankė sėkmė, kadangi pastaroji kol kas yra vienintelė, galinti rimčiau pasipriešinti „Mercedes“ komandai, rašo F-1.lt.
Praleidęs 23 metus už „Ferrari“ valdžios vairo, italas iš vadovo posto pasitraukė praėjusių metų gruodį. Jo vietą užėmė Sergio Marchionne.
Kai šiemet Malaizijoje pergalę iškovojo Sebastianas Vettelis, L. di Montezemolo pareiškė, kad tai buvo ankstesnės komandos atlikto sunkaus darbo rezultatas.
Italo teigimu, po itin prasto praėjusių metų sezono, šiemet „Ferrari“ ekipą lydi sėkmė.
„Aš nuoširdžiai manau, kad jiems šiek tiek pasisekė. Šiemet, išskyrus „Mercedes“, jie neturi konkurentų“, – kalbėjo buvęs „Ferrari“ prezidentas L. di Montezemolo.
„Williams“ nepatobulėjo. „Red Bull“ subliuško. Kiek man žinoma, Dietrichas Mateschitzas vienam iš savo artimų žmonių pasakė, kad jis stengsis įtikinti „Audi“ nupirkti jo komandą. Nesėkmės atveju jis pasitrauks. „McLaren“ dabar krizėje. Tad „Ferrari“ kiekvienas lenktynes pradeda žinodama, kad turi bent vieną prizinę vietą savo kišenėje.“
„Tačiau sėkmė yra bevertė jei nežinai, kaip ją išnaudoti. Mano nuomone, tai nuopelnas ankstesnės komandos. Galbūt praėjusių metų gruodį nebūčiau buvęs toks drąsus ir sakęs, kad 2015 m. pamatysime stipriai pagerėjusią komandą. Bet kokiu atveju, tai jau praeitis.“
Bandymai persivilioti S. Vettelį prasidėjo 2009 m.
L. di Montezemolo prakalbo apie tai, kad bandymai Sebastianą Vettelį persivilioti į „Ferrari“ ekipą prasidėjo dar 2009 metais.
„Pirmasis žmogus, komandoje prakalbęs apie Sebastianą, buvo Michaelis. Tai buvo 2009 metų vasara, kai reikėjo pakeisti Felipę Massą. Jis pasakė, kad mūsų ekipai puikiai tiktų Sebastianas.“
„Domenicali norėjo jį persivilioti bet kokia kaina, tad suorganizavo susitikimą mano namuose Bolonijoje. Jis atvyko su dėžute Šveicariško šokolado. Sebastianas jau tada buvo čempionas, tiesa, jo manieros tuomet buvo ne pačios geriausios. Tačiau jis visiems paliko malonų įspūdį.“
„Mattiacci toliau dirbo ties šiuo klausimu. Galų gale su Marchionne pastebėjome, kad Alonso pasidarė niūrus ir nepatenkintas bei pradėjo reiškti nepasitenkinimą komanda. Tada nusprendėme, kad atėjo metas pokyčiams. Žinoma, Sebastianas dabar gauna mažesnį atlyginimą nei būtų reikėję mokėti Fernandui pratęsus su juo sutartį.“
Hibridinis variklis – klaida
L. di Montezemolo prisipažįsta, kad gailisi, jog nepasisakė prieš V6 turbo variklių naudojimą tada, kai galėjo.
„Hibridiniai varikliai yra ateitis. Tačiau tuomet, būtų buvę geriau jei būtume atidėję jų naudojimą ateičiai.“
Italo teigimu, jis gana greitai suprato, kad naujasis „Ferrari“ variklis nebus geras, tad tuometiniam komandos vadovui S. Domenicali liepė sutelkti dėmesį ties pasiruošimu 2015 m. sezonui.
„Aš paskambinau Domenicali ir mes iš karto pradėjome dirbti prie 2015 m. bolido. Tad tuo metu, kai Sebastianas Malaizijoje finišo liniją kirto pirmas, tapo aišku, kad palikau ne tik gerai gyvuojančią kompaniją, bet ir konkurencingą komandą.“
Daugiau naujienų skaitykite F-1.lt.