Į Kalvarijų g. 88 adresu pažymėtą stovėjimo aikštelę į kurią buvo įleidžiami parodos dalyviai, atvykome šiek tiek ankščiau. Nors oficiali renginio pradžia buvo numatyta 12 valandą, tačiau didžioji dauguma parodos dalyvių į renginio teritoriją atvyko žymiai ankščiau.
Pirmieji žingsniai į stovėjimo aikštelę ir mus pasitiko naujutėlis „Jaguar F-Type S“ - automobilis, kuris ne vieną kartą buvo apdovanotas už geriausią dizainą. Jam kompaniją palaikė garbaus amžiaus amerikietiška ikona - „Chevrolet Corvette“, kuri iki šiol laikoma geriausia sportiško automobilio interpretacija, kuri galėjo būti sukurta Jungtinių Amerikos Valstijų automobilių pramonės inžinierių.
Keletas žingsnių į priekį ir mus pasitinka dar du gražuoliai - G klasės „Mercedes Benz“ ir europietiškų sportiškų automobilių etalonas - „Porsche 911“.
Pasukę galvą į kairę, išvydome dar vieną „Porsche 911“, tačiau šis nuo savo giminaičio skiriasi ne tik garbingesniu amžiumi, bet ir rimtesnio kalibro komponentais, kurie yra naudojami autosporto pasaulyje.
Turbūt pati elegantiškiausia porelė pasaulyje - stilinga ir pakankamai praktiška „BMW M6 Gran Coupe“, o šalia jo - griausmingą 10 cilindrų variklį turintis „Lamborghini Gallardo“. Ideali kombinacija, ar ne?
Ant automobilio sparno esantys skaičiai šį „Mercedes Benz“ modelį apibūdina geriau negu tūkstantis žodžių.
Ištaigingo ir prašmatnaus kupė interpretacija pagal „Cadillac“ specialistus.
Vienas naujausių automobilių, kuris papuošė „LTUAuto Car Show“ parodą.
Džiugu matyti tokį automobilį važinėjant bendro naudojimo keliais. Vakar užsukęs į „Kava / Mašinos / Žmonės“, šiandien „Cobra“ automobilio savininkas nepraleido progos užsukti ir į „LTUAuto Car Show“.