Aludariams reikia leisti remti sporto varžybų transliacijas. Tai Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos (LRT) generalinis direktorius Kęstutis Petrauskis antradienį pareiškė pietaudamas su premjeru Gediminu Kirkilu, rašo DELFI.
„Mano pasiūlymas – jeigu jau Seimas tikrai apsisprendė ir nenori grąžinti natūralios fermentacijos silpnų alkoholinių gėrimų – alaus ir vyno – reklamos ir politinis sprendimas nebus pakeistas, tada reikėtų galvoti apie kitą kompromisą – kad įstatyme būtų aiškiai pasakyta dėl logotipų ir kad būtų leistas rėmimas – tokiu atveju būtų šioks toks kompromisas“, - DELFI sakė LRT generalinis direktorius.
Rėmimu jis vadina reklamos formą, esą neskatinančią vartojimo bei įsigijimo. K. Petrauskis aiškina, kad rėmimas – įvaizdžiui ir prekės ženklo žinomumui palaikyti skirta reklama. Krepšinio, futbolo ar kitų sporto transliacijų metu būtų pranešama, kas remia transliaciją ir parodomas bendrovės šūkis.
Tokiu atveju, pasak K. Petrauskio, aludariai galėtų paremti transliacijas ir bent jau kol kas nurimtų aistros. Dabartinis Seimo sprendimas, anot K. Petrausko, tenkina vieną pusę.
Šiuo metu bet kokia ir bet kokio stiprumo alkoholio reklama per televiziją yra draudžiama. Toks draudimas taikomas nuo metų pradžios.
Pagal Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos išaiškinimą, už šio draudimo pažeidimą bus baudžiamos net tos televizijos, kurios varžybų metu parodys alkoholinio gėrimo logotipą, esantį ant sportininkų marškinėlių ar arenos grindų.