Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ilgametė sportiškų automobilių gamintojos „Lotus“ savininkė ir partnerė, „DRM-Hicom“ norėdama išgelbėti Malaizijos automobilių gamintoją „Proton“, galvoja apie galimybę parduoti D.Britanijoje įsikūrusią „Lotus“.
„DRM-Hicom“ norėdama atgaivinti ne pačioje geriausioje situacijoje esantį biudžetinių automobilių gamintoją „Proton“, sportiškų automobilių gamintojui labai greitai galėtų surasti naujus namus ir už „Lotus“ gautus pinigus padengtų susidariusias skolas arba investuotų į naujų modelių kūrimą.
Automobilių industrijos ekspertų teigimu, Malaizijos nacionalinis gamintojas susisiekė net su 20-čia partnerių, kurie norėtų bendradarbiauti ir ateityje bendromis jėgomis kurti miesto ir kompaktinės klasės hečbekus. Į šiuos pasiūlymus labai greitai sureagavo „Suzuki“, „Renault“ ir „PSA“ koncernas. Neoficialių šaltinių teigimu, pastarasis koncernas netgi panoro įsigyti sunkumų kamuojamą „Proton“.
Tad kaip į šį kokteilį įsimaišo „Lotus“? Jeigu, pavyzdžiui, „PSA“ koncernas nuspręstų įsigyti pagrindinį „Proton“ akcijų paketą, prancūzai gautų priėjimą ir prie „Lotus“ gėrybių. Nebent abudu gamintojus valdanti „DRM-Hicom“ nuspręstų „Lotus“ atskirti nuo „Proton“. Tuomet britams gali būti riesta.
Ilgametė sportiškų automobilių gamintojos „Lotus“ savininkė ir partnerė, „DRM-Hicom“ norėdama išgelbėti Malaizijos automobilių gamintoją „Proton“, galvoja apie galimybę parduoti D.Britanijoje įsikūrusią „Lotus“.
„DRM-Hicom“ norėdama atgaivinti ne pačioje geriausioje situacijoje esantį biudžetinių automobilių gamintoją „Proton“, sportiškų automobilių gamintojui labai greitai galėtų surasti naujus namus ir už „Lotus“ gautus pinigus padengtų susidariusias skolas arba investuotų į naujų modelių kūrimą.
Automobilių industrijos ekspertų teigimu, Malaizijos nacionalinis gamintojas susisiekė net su 20-čia partnerių, kurie norėtų bendradarbiauti ir ateityje bendromis jėgomis kurti miesto ir kompaktinės klasės hečbekus. Į šiuos pasiūlymus labai greitai sureagavo „Suzuki“, „Renault“ ir „PSA“ koncernas. Neoficialių šaltinių teigimu, pastarasis koncernas netgi panoro įsigyti sunkumų kamuojamą „Proton“.
Tad kaip į šį kokteilį įsimaišo „Lotus“? Jeigu, pavyzdžiui, „PSA“ koncernas nuspręstų įsigyti pagrindinį „Proton“ akcijų paketą, prancūzai gautų priėjimą ir prie „Lotus“ gėrybių. Nebent abudu gamintojus valdanti „DRM-Hicom“ nuspręstų „Lotus“ atskirti nuo „Proton“. Tuomet britams gali būti riesta.