„Lotus“ markės planuose taip pat yra naujos kartos „Elise“, kurio pasirodymo laukiama ne anksčiau kaip 2021 metais. Kaip ir būsimasis „Esprit“, taip ir „Elise“ bus sukurtas ant naujutėlės platformos, atitiks pačius griežčiausius saugumo reikalavimus. Pastarieji leis „Elise“ modeliui sugrįžti į JAV rinką, kurioje „Lotus“ automobilių paklausa nuolatos auga.
Vėliau „Lotus“ modelių gamą papildys ir pirmasis kompanijos „SUV“ tipo automobilis. Į visureigį panašus „Lotus“ modelis padės praplėsti kompanijos horizontus Jungtinių Valstijų ir Kinijos rinkose, kuriose „SUV“ tipo automobiliai yra beprotiškai populiarūs. Pastarasis modelis bus sukurtas naudojantis „Volvo“ modulinę platformą ir greičiausiai naudos tuos pačius variklius kaip ir „Volvo XC40“ arba „Volvo XC60“. Skirtumai slypės interjero ir eksterjero dizaine, ir pakaboje.
„Lotus“ taip pat nesiruošia užmiršti dabar gaminamų modelių: „Elise“, „Exige“ ir „Evora“. Britai toliau ieškos būdų kaip juos pagreitinti, suteikti dar daugiau agresyvumo ir vairavimo malonumo.
Jean-Marc Gales taip pat priduria, jog naujieji savininkai „Lotus“ kompanijai atneš ne tik didžiulę investiciją, bet ir suteiks prieigą prie „Geely“ koncerno technologijų kraičio. Pavyzdžiui, skaitmeninių prietaisų skydelių, saugumo įrangos ir pan.
Britiškų automobilių gamintoja „Lotus“, pastaruosius dešimtmečius gyveno ne pačiomis geriausiomis nuotaikomis. Nuolatinis investicijų trūkumas visuomet būdavo „Lotus“ markės trūkumas, tačiau naujieji kompanijos savininkai ruošiasi šį trūkumą pašalinti.
Neseniai „Lotus“ tapo milžiniško „Geely“ koncerno dalimi, kuriam taip pat priklauso iš naujo gimusi „Volvo“. Milžinišką investicijų injekciją gavęs gamintojas pademonstravo, jog „Volvo“ gali būti pilnaverčiu „Premium“ klubo nariu. Panašu, kad toks pats likimas laukia ir „Lotus“, kuriai verkiant reikia visiškai naujų modelių.
Krizės įkarštyje už „Lotus“ vairo stojęs Jean-Marc Gales kalbėdamas su keliais žiniasklaidos kanalais atskleidė, jog visiškai naujo modelio nereikės laukti dar dešimt ar dvidešimt metų. Pirmasis naujutėlis „Lotus“ modelis pasirodys 2020 metais – tai bus ne naujos kartos „Elise“ ar „Evora“. Tai bus žymiai rimtesnio kalibro sportiškas automobilis, kuris bandys tapti „Porsche 911“ alternatyva. Manoma, jog tai bus naujos kartos „Esprit“ kupė.
Britiškų automobilių gamintoja „Lotus“, pastaruosius dešimtmečius gyveno ne pačiomis geriausiomis nuotaikomis. Nuolatinis investicijų trūkumas visuomet būdavo „Lotus“ markės trūkumas, tačiau naujieji kompanijos savininkai ruošiasi šį trūkumą pašalinti.
Neseniai „Lotus“ tapo milžiniško „Geely“ koncerno dalimi, kuriam taip pat priklauso iš naujo gimusi „Volvo“. Milžinišką investicijų injekciją gavęs gamintojas pademonstravo, jog „Volvo“ gali būti pilnaverčiu „Premium“ klubo nariu. Panašu, kad toks pats likimas laukia ir „Lotus“, kuriai verkiant reikia visiškai naujų modelių.
Krizės įkarštyje už „Lotus“ vairo stojęs Jean-Marc Gales kalbėdamas su keliais žiniasklaidos kanalais atskleidė, jog visiškai naujo modelio nereikės laukti dar dešimt ar dvidešimt metų. Pirmasis naujutėlis „Lotus“ modelis pasirodys 2020 metais – tai bus ne naujos kartos „Elise“ ar „Evora“. Tai bus žymiai rimtesnio kalibro sportiškas automobilis, kuris bandys tapti „Porsche 911“ alternatyva. Manoma, jog tai bus naujos kartos „Esprit“ kupė.