Kiekvienas potencialus „Lotus Evija“ pirkėjas iš pradžių turės sumokėti 280 000 eurų užstatą. Tokiu būdu gamintojas juos 100 procentų užtikrins, jog bus vienas iš 130 laimingųjų, kurie 2020 metais galės pradėti džiaugtis „Lotus Evija“.
„Tai – visiškai automobilis, kuris neturi analogų. Su šiuo modeliu mes norime atversti naują lapą „Lotus“ bendrovės istorijoje, ir mes esame įsitikinę, jog mums pavyks tai padaryti“, – pristatymo metu kalbėjo „Lotus“ vadovas Philas Pophamas.
Kaip ir minėjome anksčiau – tai elektromobilis. Jis bus ne tik galingiausias per visą „Lotus“ istoriją, jis bus pats galingiausias serijinis automobilis.
„Evija“ turėtų pasižymėti net 2000 arklio galių ir 1700 Nm pajėgumo jėgaine, kuri privers 1680 kilogramų sveriančią mašiną iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 3 sekundes. Gamintojos atstovai taip pat priduria, jog iki 300 km/val. jis įsibėgės vos per 9 sekundes.
Šią milžinišką galią bandys sutramdyti keturių varančiųjų ratų pavara bei sumani sukimo momento paskirstymo sistema, kuri priklausomai nuo važiavimo režimo ar kitų parametrų, tam tikrą sukimo momento kiekį galės nusiųsti į kairį, dešinį, priekinį, galinį arba bet kurį kitą ratą arba ratus.
Ekstremaliai atrodančio superautomobilio kūrėjai neslepia, jog „Evija“, teoriškai, galėtų būti greitesnis, bet šiuo metu pasaulyje nėra tokių padangų, kurios gebėtų pasiūlyti dar didesnį sukibimą su kelio danga. Žinoma, automobiliui galima nupirkti lenktyniniams bolidams skirtas padangas, bet tuomet „Evija“ bus absoliučiai beviltiškas bendro naudojimo keliuose.
„Lotus“ tikina, jog galutinis produktas turėtų užtektinai „parako“, jog „Evija“ su pilnai įkrautomis baterijomis galėtų nuvažiuoti iki maždaug 400 kilometrų distanciją. Žinoma, jeigu elgsitės kaip ir pridera tokio automobilio vairuotojui, vargu ar sugebėsite pasiekti 150 kilometrų ribą.
„Ankstyvojoje projekto stadijoje mes žiūrėjome į Le Mano maratone dalyvaujančias mašinas, analizavome jų aerodinamiką. Mes norėjome, kad naujasis automobilis turėtų lenktyninių bolidų DNR. Be to, tam tikrus dizaino elementus, matomus šiame superautomobilyje, išvysite ir netolimoje ateityje pasirodysiančius naujus modelius“, – pasakoja „Lotus“ dizaino departamento vadovas Russellas Carras.
Elektros energija varomas automobilis – nieko nestebina. Daugelio neturėtų nustebinti ir keletas faktų, jog iš „Evija“ važiuoklė buvo pagaminta iš anglies pluošto. Iš anglies pluošto buvo pagamintos ir kėbulo detalės. Aktyvūs aerodinaminiai elementai primena tuos, kuriuos galima išvysti Formulėje 1, o automobilio šonuose išnyrančios vaizdo kameros, atrodo, taps naujausiu modernių ratuočių atributu.
„Lotus Evija“ išskirtinių savybių arsenale turi dar vieną privalumą – itin greitą baterijų įkrovimą. Naudojant šiuo metu egzistuojančias 350 kW pajėgumo įkrovimo stoteles, automobilyje esančius akumuliatorius iki 80 procentų žymos galėsite įkrauti vos per 12 minučių. Ateityje, kai pasirodys 800 kW pajėgumo įkrovimo stotelės, automobilio baterijas elektros energija pripildysite vos per devynias minutes.