Los Andželo automobilių parodoje „Porsche“ pagaliau atidengė paslapties skraistę nuo 2013 m. modeliu įvardinamo „Cayman“ modelio. Iš esmės būdamas artimas „Boxster“ giminaitis šis kupė turi puikiai pažįstamą stilių, o pamainą nuo pirmtako bus galima atskirti pagal naujus priešrūkinius žibintus ir aliuminio lydinio galines dureles su aukštesniu agresyvesnio kampo nei rodsteryje oro aptaku.
Interjerą kupė taip pat paveldėjo iš artimiausio kompanijos giminaičio ir tai nėra blogai, juolab, kad naudojamų medžiagų kokybė yra aukšta, o apdailos dizainas – elegantiškas. Greta kitų permainų yra naujos papildomos įrangos, tokios kaip adaptyvus greičio palaikymas, „Burmester“ garso sistema ar beraktė patekimo į automobilį ir užvedimo technologija, pasirinkimo galimybė.
Paprasčiausias gamoje „Cayman“ modelis yra varomas 2,7 litro darbo tūrio horizontalaus šešių cilindrų variklio, kurio maksimali galia siekia 275 AG. Ji leidžia modeliui nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per 5,4 sekundes ir pasiekti maksimalų 266 km/h greitį. Kalbant apie motoro apetitą, būsimieji klientai gali tikėtis vidutinių degalų sąnaudų nuo 7,7 iki 8,2 l/100 km.
Kita vertus, sportiškesnis „Cayman S“ turi 3,4 litrų horizontalų šešių cilindrų variklį, išvystantį didžiausią 325 AG galią. Papildoma porcija galios leidžia šiam modeliui nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per 4,7 sekundės ir pasiekti 283 km/h maksimalų greitį. Nelaimei, papildoma trauka daro pastebimą įtaką vidutinėms degalų sąnaudoms, kurios siekia nuo 8,0 iki 8,8 l/100 km.
Europos rinkose modelis pasirodys kovo 2 d. Vokietijoje bazinio „Cayman“ modelio kaina sieks 51,385 eurų (177 tūkst. litų), už galingesnį „Cayman S“ teks pakloti visus 64,118 eurų (221 tūkst. litų) įskaitant 19 proc. PVM.