Londono savivaldybės transporto komisija svarsto galimybę panaikinti draudimą reklamuotis ant miesto požeminio geležinkelio tinklo ženklų. Komisija taip pat pasamdė konsultacijų kompaniją, kurios atlikta studija turėtų padėti savivaldybei susirinkti daugiau pinigų iš reklamos metro, vadinamo „Tube“, tinkle.
Kiek anksčiau savo norą reklamuotis „Tube“ tinkle yra pareiškęs „Google“ priklausantis tinklalapis „YouTube“, kurio prekės ženklas turi daug panašumo su Londono metro tinklu.
Anot miesto savivaldybės transporto komisijos, norinčių reklamuotis gali atsirasti ir daugiau, tarp tokių – šalia metro parduotuvių įsikūrę prekybos centrai ir kt.
Reklama Londono metro tinkle yra uždrausta nuo senų laikų, tad jos panaikinimas būtų istorinis žingsnis. Anot ekspertų, finansinės krizės akivaizdoje šis scenarijus yra visiškai realus.