Daugelis dizainerių mėgsta pateikti drastiškus sprendimus. Praėjusių sezoną matėme, kaip keletas garsių mados kūrėjų ruošdamiesi savo kolekcijų pristatymams nudažė modeliams antakius baltai arba negailestingai juos nuskuto visiškai. Šiemet at podiumo išvystame atvirštinį variantą. Garsaus drabužių prekės ženklo "Topshop" linijos "Unique" dizainerių komanda šį kartą simpatijas skyrė vešliems, išraiškingiems antakiams. Kodėl? Todėl, kad jie derėjo prie sukurto jų ateinančio šaltojo sezono laukinės moters įvaizdžio.
Jau nebe pirmą kartą "Topshop Unique" savo gerbėjus pabado nustebinti ir maloniai šokiruoti. Ne išimtis ir šiomis dienomis vykstanti Londono mados savaitė, kurios metu šis prekės ženklas pristatė vieną ryškiausių ir bene labiausiai iš kitų išsiskiriančių kolekcijų, skirtų 2010 – 2011 m. rudens/žiemos sezonams.
"Topshop Unique" šiais metais savo moterį nukėlė į mišką. Pasipuošusi gamtos ir skautų tema įkvėptais drabužiais ji žengė lapais nubarstytu podiumu ir priminė modernią, stilingą urvinę moterį. Prie rudos spalvos šortų kostiumėlių, klasikinių švarkelių ir šilkinių sijonų, pūstų suknelių bei plačių paltų ji derino storas vilnones kojines, dideles rankines bei kailiu papuoštus batus. Ne ką mažiau efektingai atrodė ant manekenių galvų styrantys ragai, jų suvelti plaukai ir kailinės antakių "dekoracijos". Tad keletas akimirkų iš pačio kolekcijos pristatymo - galerijoje.
Jurgita.lt nuotr.