Automobiliai ir greitis – neatskiriama gyvenimo dalis
Naujai susibūrusios komandos teigimu, be lenktynių šiuo laikotarpiu nelabai kam laiko ir belieka. „Automobiliai, greitis, adrenalinas – tai, manau, neatsiejama vyrų gyvenimo būdo dalis. Jausmas, ką patiri važiuodamas trasoje – sunkiai su kažkuo palyginamas, todėl net neabejodami prioritetą skiriame automobilių sportui“. – apie ekstremalaus laisvalaikio pasirinkimą pasakojo komandos lenktynininkas Eimantas Navikauskas.
„Endurance lenktynėse rezultatas priklauso nuo visos komandos. Tai ugdo ne tik atsakomybės jausmą, bet, tuo pačiu, leidžia mėgautis komandine dvasia, kuria daliniesi tiek užklupus pergalės džiaugsmui, tiek tada, kaip nelabai pasiseka. „London Grill Racing Team“ – šių metų projektas, bet jau spėjome patirti visko“.
Savo karjerą pradėjusi „Simuliatorių akademijoje“, komandos nariai tuo tik džiaugiasi: virtuali realybė nenuvylė ir į trasą išvažiavus sportine technika, buvo kur kas lengviau: „Apskritai mūsų treniruočių pradžia susiklostė gal kiek kitaip, nei daugumai ankstesnės kartos lenktynininkų. Pirmi treniruočių žingsniai buvo simuliatoriumi. Visą žiemą kelis kartus per savaitę turėdavome virtualias treniruotes, kelis kartus sudalyvavome ir virtualiose lenktynėse, kur įgavome supratimą, kaip važiuoti sraute ir kaip elgtis vienoje ar kitoje situacijoje. Pavasarį treniruotes jau perkėlėme į realias trasas. Buvome labai nustebę – važiavimas tikrai nedaug kuo skiriasi nuo treniruočių simuliatoriumi.“
„CUPRA TCR“ – ir praktiškas, ir gražus
Šiuo metu Lietuvoje jau suskaičiuojami šeši „TCR“ tipo automobiliai, kurių du – „VW Golf GTI TCR“, vienas „SEAT Leon“, du „CUPRA“ ir vienas „Hyundai“ gamintojo bolidas, Lietuvą pasieksiantis liepos pradžioje.
Nors daugeliui „CUPRA“ vardas ir atrodo mažai arba visai negirdėtas, tai – jaunesniojo „SEAT“ brolio statusą turintys automobiliai, kurių pavadinimą „CUPRA“ sudaro terminas „Cup Racing“. Būtent šiuo automobiliu savo sportinę karjerą pradėjo ir „London Grill Racing Team“.
„Iš pradžių svarstėme įvairias alternatyvas, bet kai sužinojome apie „TCR“ automobilių klasę, klausimų daugiau nebebuvo. „Volkswagen“ grupei priklausantis „Seat“ kaip gamintojas, galima sakyti, yra „TCR“ automobilių pradininkas. Iš visų tuo metu esančių „TCR“ klasės automobilių, „Seat“ pagal kainos ir kokybės santykį buvo priimtiniausias variantas. Be to, jis dar ir labai gražus.“- su šypsena pasakojo E.Navikauskas.
Sezono siekiai nuolat auga
Nors sezono pradžia ir nebuvo itin sėkminga, komanda spėjo jau pabuvoti ant podiumo ir paragauti pergalės. Pirmųjų lenktynių metu, apdovanojimų podiumą pasiekti sutrukdė techninis gedimas, tačiau komandos motyvacija nesumažėjo:
„Prieš pirmąsias varžybas bene esminis siekis buvo važiuoti savo tempu ir nesudaužyti automobilio (šypsosi). Koją pakišo techniniai nesklandumai dėl automobilio. Sugaišę valandą spręsdami automobilio problemas, varžybas vis tiek baigėme 10 pozicijoje, taigi iš esmės rezultatu buvome patenkinti. Tačiau, po pirmų varžybų supratome, kad nesame labai jau lėti, o po antrųjų – kad nesame tokie lėti, jog negalėtume varžytis dėl prizinės vietos. Antrose varžybose buvome treti „TCR“ automobilių klasėje ir ketvirti bendroje įskaitoje, atsilikdami nuo varžovų mažiau, nei 30 sekundžių. lipome ant nugalėtojų pakylos, todėl jausmas nenusakomas. Džiaugėmės ne tik pačia prizine vieta, bet ir tuo, kad iš tikrųjų važiavome labai solidžiai, konkurenciją sudarydami daug labiau patyrusiems sportininkams ir komandoms. Būtent šios paskutinės lenktynės ir pakoregavo mūsų sezono planus siekiant rezultatų. Norisi pergalės. “ - Juokėsi E.Navikauskas.
Jau už trijų savaičių didžioji automobilių sporto mėgėjų dalis kone savaitei kraustysis į Palangą: čia jau 19-ąjį kartą vyks 1000 km lenktynės. Pergalės tiek absoliučiai, tiek „TCR Baltic Trophy“ įskaitoje sieks „London Grill Racing Team“.