Kadangi tai automobilių paroda, laikas pasižvalgyti į eksponatus, kurie traukė kiekvieną po šalį einantį automaną. Parodos organizatoriai sugebėjo prikalbinti labai brangių ir retų automobilių savininkus, jog jie nepabijotų ir savo kruopščiai saugomus modelius atvežtų parodyti į „London Classic Car Show“.
Vienas įdomesnių parodos egzempliorių - pirmasis nuo konvejerio nuriedėjęs „McLaren F1“ superautomobilis. Jis nuo pat pirmosios dienos priklauso tapatybės nenorėjusiam atskleisti entuziastui. Be to, parodoje taip pat buvo galima išvysti pasaulio ralio čempionate dalyvavusius „MG Metro 6R4“, „Lancia Delta S4“, „Audi S1 Quattro“, „Ford RS200“.
„London Classic Car Show“ organizatoriai nepraleido pasisemti įkvėpimo iš kolegų, kurie turi milžinišką patirtį rengiant tokias parodas. Norint sulaukti daugybės gerų atsiliepimų, parodoje veiklos privalo surasti kiekvienas lankytojas.
Parodoje privalo būti pakankamai daug įdomių egzempliorių, kuriuos būtų galima apžiūrėti. Parodoje privalo būti pakankamai daug automobilių, kuriuos būtų galima įsigyti. Tokios parodos pritraukia daugybę automobilių kolekcionierių, kurie trokšta savo garažą papildyti vienu ar kitu modeliu.
Taip pat nereikia užmiršti ir žmonių, kurie parodoje eksponuoja savo automobilius ir aukoja brangų laiką tam, jog žmonės galėtų į juos pažiūrėti. „London Classic Car Show“ organizatoriai suprojektavo kuklią lenktynių trasą, kurioje galėjo pasireikšti didžioji dauguma parodos dalyvių.
Didžiuliuose parodų rūmuose įrengta lenktynių trasa panoro praskrieti beveik 50 automobilių savininkai. Nuo vienų pirmųjų „Ferrari“ markės vairuotojų iki pakankamai modernių „Bugatti EB110“.