Įvairių lojalumo programų dalyviams svarbiausios ne privilegijos ar ypatingas statusas, o galimybė sutaupyti. Taip pat dažniau lojalumo programose dalyvauja moterys ir didesnėmis pajamomis disponuojantys asmenys.Tokius rezultatus rodo naujausia Danske banko užsakymu rinkos tyrimų bendrovės SIC (UAB „Socialinės informacijos centras“) atlikta apklausa.
Atsižvelgiant į tyrimo rezultatus startuoja nauja „Danske Bonus“ lojalumo programa, kuri suteiks galimybę už įprastas kasdienes paslaugas gauti taškus ir iškeisti juos į nuolaidas ar paslaugas.
Įvairiose lojalumo programose dalyvauja 85 proc. apklaustųjų, besinaudojančių Lietuvos bankų paslaugomis. Iš jų sutaupyti tikisi net aštuoni iš dešimties (83 proc.). Kas antram (52 proc.) respondentui svarbios nuolaidos, prizai, privilegijos ir kiti dalykai, kuriuos gali gauti lojalumo programoje dalyvaujantis žmogus. Trečdaliui (33 proc.) apklausos dalyvių lojalumo programose taip pat svarbu ir pati galimybė pasirinkti gaunamą naudą pačiam.
„Atsižvelgdami į apklausos rezultatus ir siekdami klientams suteikti kuo daugiau naudos, jiems siūlome patiems rinktis, kaip panaudoti gaunamus taškus. Tai yra pagrindinė „Danske Bonus“ lojalumo programos esmė. Taškus klientai gaus vos prisijungę prie šios programos ir atlikdami kasdienes operacijas“, – pasakoja Jūratė Nedzinskienė, Danske banko Asmeninės bankininkystės tarnybos direktorė.
Atlikto tyrimo duomenys rodo, jog įvairiose lojalumo programose dalyvauja devynios moterys iš dešimties. Dalyvaujančių vyrų skaičius mažesnis – aštuoni iš dešimties vyrų. Taip pat dažniau lojalumo programose dalyvauja aukštąjį išsilavinimą turintys ir didesnėmis pajamomis disponuojantys asmenys.
„Pastebėjome, jog kuo daugiau žmonės uždirba, tuo labiau taupo ir atsakingiau leidžia pinigus. Be to, nedideli skirtumai tarp vyrų ir moterų, besinaudojančių lojalumo programomis, rodo, kad šiandien abi lytys linkusios racionaliai leisti pinigus“, – teigia J. Nedzinskienė.
Tyrimas taip pat parodė, jog kas penktas (26 proc.) lojalumo programos dalyvis nelabai žino, kad dalyvauja lojalumo programoje, arba su ja nesieja nuolaidų kortelių, privilegijuoto kliento statuso ir kitų privilegijų. J. Nedzinskienės teigimu, tai rodo, kad šių programų dalyviai dažniausiai nelabai žino situacijos apie taškus ar nuolaidas realiuoju laiku. Todėl nauja „Danske Bonus“ lojalumo programa jiems leis patiems valdyti renkamus taškus.
Naujoje lojalumo programoje taškai bus skiriami už turimus produktus, lėšas banke, atliekamas operacijas ir kreditinių įsipareigojimų vykdymą. Sukauptus taškus klientai savo nuožiūra galės bet kada iškeisti į banko ar partnerių teikiamas paslaugas ir nuolaidas. Be to, „Danske Bonus“ lojalumo programos dalyviai galės visada matyti visą programos informaciją: sukauptus savo taškus, įsigytas nuolaidas, jų galiojimo laiką ir gautą naudą.
Įdomu tai, kad tik 13 proc. bankų klientų teigia esantys bankų lojalumo programų dalyviais. Labiausiai su lojalumo programomis yra siejamos nuolaidas teikiančios kortelės. Tokią priemonę įvardija beveik aštuoni iš dešimties (77 proc.) apklaustųjų, tačiau nei vienas apklausos dalyvis pats neprisiminė kitokių lojalumo programos rūšių. Galėdami pasirinkti iš pateiktų variantų, 36 proc. žmonių lojalumo programoms priskyrė taškų ar pinigų kaupimo sistemas, dar 18 proc. lojalumo programą susiejo su ypatingo kliento vardo suteikimu.
Tyrimą „Gyventojų požiūris į lojalumo programas“ Danske banko užsakymu atliko rinkos tyrimų bendrovė SIC (UAB „Socialinės informacijos centras“) šių metų vasario mėnesį. Tyrimo metu buvo apklaustas 441 15-74 metų Lietuvos gyventojas, kuris naudojasi Lietuvoje veikiančių bankų paslaugomis.