Koncerno „MG Baltic“ televizija LNK balandį po daugiau nei dvejų metų pertraukos tapo populiariausia televizija šalyje.
Į antrąją vietą po ilgos pertraukos nusileido Skandinavijos žiniasklaidos koncerno MTG valdoma komercinė televizija TV3.
Tuo tarpu visuomeninė Lietuvos televizija (LTV) balandį - vėl trečioji, rodo rinkos tyrimų bendrovės „TNS Gallup“ duomenys.
LNK balandį teko 22,8 proc., TV3 - 22 proc., o LTV - 12 proc. auditorijos pagal žiūrėtą laiką. Kovo mėnesį LNK ir TV3 žiūrovų dalis buvo vienoda.
BTV balandį teko 8,1 proc., Pirmajam Baltijos kanalui - 5,4 proc., TV6 - 2,7 proc., TV1 ir „Lietuvos ryto“ televizijai - po 2,2 proc., LTV2 - 0,8 proc. auditorijos.
Dar didesnis atotrūkis tarp LNK ir kitų televizijų buvo vadinamuoju geriausiu (angl. prime time) laiku. Nuo 19.10 iki 22.00 val. LNK žiūrovų dalis siekė 27,8 proc., tuo tarpu TV3 - 22 proc., LTV - 12 proc., BTV - 8,1 procento.
Tyrime dalyvavo 961 vyresnis nei ketverių metų šalies gyventojas.