Apie tai, kad dainų konkursas bus surengtas mieste prie Airijos jūros, paskelbta praėjusių metų spalį.
Konkurso šeimininke Jungtinė Karalystė tapo po to, kai 2022-aisiais nugalėtoja tapusi Ukraina dėl karo šalyje negalėjo surengti muzikos šventės.
Liverpulis šurmuliuoja ir tai jaučiama visuose jo kampeliuose.
Dar iki konkurso pradžios mieste vartus atvėrė eurovizinis kaimelis „EuroVillage“, kasdien pritraukiantis tūkstančius klausytojų, surengtas „Eurovizijos“ pasveikinimo vakarėlis, miestas pasipuošė konkurso simboliais, Ukrainos vėliavos spalvomis, atidaryta oficialios atributikos parduotuvė.
Prekybos centre „Liverpool ONE“ įrengtos 130 kvadratinių metrų erdvės interjerą įkvėpė šių metų konkurso šūkis „You'll Never Sing Alone“ (tu niekada nedainuosi vienas, iš anglų k.).
Lentynos lūžta nuo „Eurovizijos“ simboliais puoštos atributikos: puodelių, džemperių, marškinėlių, kepuraičių, medžiaginių maišelių.
Prognozuota, kad konkurso savaitės metu prekybos centro lankytojų srautas padidės ketvirtadaliu.
Šį vakarą paaiškės, kas taps dainų konkurso nugalėtoju, o „M&S Bank“ arena pritrauks apie vienuolika tūkstančių konkurso gerbėjų.
Atvykusieji tiek pusfinalių, tiek didžiojo finalo metu gali arenoje gali įsigyti užkandžių, šiek tiek karšto maisto, alkoholinių ir gaiviųjų gėrimų.
Traškios vištienos gabaliukai kainuoja 7 svarus, saldainiai, guminukai maišeliuose – 3, 70 svarų, gaivieji gėrimai – po 3 svarus, buteliukas vandens – 2, 20 svarų.
Ruošiantis šventei miestas pradėtas puošti dekoracijomis ir instaliacijomis, kuriose atsispindi, kad konkurse praėjusiais metais nugalėjo Ukraina.
„EuroVillage“ – oficialioje „Eurovizijos“ gerbėjų zonoje – kasdien apsilanko tūkstančiai melomanų iš visos Europos ir Australijos.
Čia kasdien skamba muzika: pasirodo kylantys atlikėjai, „Eurovizijos“ žvaigždės, rengiami didžėjų pasirodymai.
Prieigose įrengti gėrimų ir maisto iš visos Europos prekystaliai bei „Atrask Ukrainą“ erdvė, skirta šalies kūrėjams ir amatininkams.
Ukrainos garbei Liverpulio centrinės gatvės pražydo šalies vėliavos – ryškios geltonos ir mėlynos – spalvų gėlėmis.
„Eurovizijos“ dvasia jaučiama ir vietos parduotuvių vitrinose, terasose: langai, durys išklijuoti konkurso logotipais, barai kviečia į teminius vakarėlius.
Pokyčių sulaukė ir keliaujantys geležinkelių tinklo operatoriaus „Merseyrail“ traukiniais, kurie išpuošti „Eurovizijos“ logotipais ir spalvomis.
Dar svarbiau tai, kad kelionės metu traukiniuose skamba atlikėjų iš Ukrainos sukurtos dainos.