• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Europos šalims vis griežčiau izoliuojant Jungtinę Karalystę, kurioje plinta nauja, galimai labiau užkrečiama koronaviruso atmaina, Lietuvos vežėjų atstovas sako, kad šalies transporto įmonės yra situacijos įkaitės, o dėl artėjančio „Brexit'o“ po Naujųjų metų situacija gali būti panaši.

Europos šalims vis griežčiau izoliuojant Jungtinę Karalystę, kurioje plinta nauja, galimai labiau užkrečiama koronaviruso atmaina, Lietuvos vežėjų atstovas sako, kad šalies transporto įmonės yra situacijos įkaitės, o dėl artėjančio „Brexit'o“ po Naujųjų metų situacija gali būti panaši.

REKLAMA

Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ prezidentas Romas Austinskas teigia, kad patys vežėjai dėl susidariusios situacijos nieko negali padaryti.

„Mes esame įkaitai, stovime eilėse ir nieko negalime pasakyti. Žinome tiek, kad prancūzai, nuo šiandien skaičiuojant, uždraudė dvi paras įvažiuoti iš Jungtinės Karalystės. Tą patį daro Nyderlandai“, – BNS sakė R. Austinskas.

Jis teigė, kad „Linava“ kol kas dar neturi informacijos, kiek lietuviškų vilkikų gali būti užstrigę Jungtinėje Karalystėje – ši informacija asociaciją turėtų pasiekti vėliau.

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau R. Austinskas teigia, kad lietuviškų vilkikų Jungtinėje Karalystėje kasdien gali būti bent po 100.

„Išgirsime vėliau, kai jie (vežėjai – BNS).pradės mums skambinti ir klausti (...) Manau, kad lietuviškų mašinų tikrai kiekvieną dieną yra bent po 100“, – tvirtino jis.

REKLAMA

Anot jo, vežėjai tikisi, kad klientai supras situaciją dėl uždarytų sienų. Tačiau vežėjams tokie sustojimai yra labai žalingi, kadangi dėl to faktiškai stoja su Jungtine Karalyste susijęs verslas.

„Jeigu mes stovime kelyje, tai nieko nesukuriame. O kaštus turime“, – pabrėžė „Linavos“ prezidentas.

Pasak jo, panaši situacija gali kartotis ir po Naujųjų metų, jei Jungtinė Karalystė nepasieks susitarimo su Europos Sąjunga (ES) dėl prekybos po „Brexit“.

REKLAMA
REKLAMA

„Mes kalbame jau pusę metų apie šitą dalyką – kaip bus su prekių judėjimu, kaip bus su transportu? Bet niekas negalėjo pasakyti. Dabar nėra aiškios politikos, kaip vyks prekės“, – pabrėžė R. Austinskas.

Po to, kai Prancūzija uždraudė per Lamanšo sąsiaurį į Jungtinę Karalystę atvykti bet kokiam transportui, Doverio uoste susidarė kilometrinės eilės. Paprastai Lamanšo sąsiaurį kasdien kerta apie 10 tūkst. vilkikų.

Kaip skelbiama užsienio žiniasklaidoje, šiuo metu šalys ieško būdų, kaip saugiai atverti susisiekimą tarp Prancūzijos ir Jungtinės Karalystės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų