Lietuvos reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“ praėjusią savaitę Rygoje vykusiame tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Hammer“ laimėjo du aukso apdovanojimus, o lietuvių kurta naujo „Utenos“ alaus įvedimo į rinką kampanija įvertinta ir festivalio „Grand Prix“ prizu, kuris skiriamas patiems geriausiems reklamos darbams.
Darbas „Utenos“ alui aukso apdovanojimą „Adell Taivas Ogilvy“ pelnė reklamos festivaliuose vienoje labiausiai vertinamų reklamos kampanijos kategorijoje. Antrąjį aukso apdovanojimą festivalio žiuri, sudaryta iš visos Europos reklamos specialistų, Lietuvos agentūrai skyrė už partizaninės reklamos sprendimus anglų kalbos mokyklai „London International School of Languages“.
„Džiugu, kad reklamos festivaliuose yra įvertinami ne tik atskiri mūsų reklamos sprendimai, bet ir didelio masto darbai bei reklamos kampanijos“ – teigia reklamos agentūros „Adell Taivas Ogilvy“ vadovas Linas Paškevičius, - „Reklamos kampanijos vertinamos ne tik pagal idėjų originalumą ar techninio įgyvendinimo kokybę, bet pagal visos kampanijos efektyvumą. Tai mums ypač svarbu, nes reklamą visų pirma kuriame klientams, o ne reklamos festivaliams“.
Anot L. Paškevičiaus, aukščiausi apdovanojimai tokiame festivalyje kaip „Golden Hammer“ yra ne tik reklamos agentūros, bet ir reklamos užsakovo įvertinimas.
„Iš tiesų smagu, kad tokiais aukštais apdovanojimais festivalyje įvertinta būtent mūsų prekės ženklo reklamos kampanija“, - teigia „Utenos“ prekės ženklo vadovė Asta Kazlauskienė, - „tai yra produktyvaus mūsų ir reklamos partnerio bendradarbiavimo ir
abipusio supratimo rezultatas".
Tarptautinis reklamos festivalis „Golden Hammer“ šiais metais buvo surengtas jau tryliktąjį kartą, o pasaulinis reklamos agentūrų tinklas „Ogilvy“, kuriam priklauso ir lietuviškasis „Adell Taivas Ogilvy“, trečius metus iš eilės jame pripažintas geriausiu reklamos agentūrų tinklu.
Šiemet festivaliui iš viso buvo pateikta reklamos darbų iš 25 pasaulio šalių.