• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Panevėžyje vėl naujas kuriozas dėl rekonstruojamų gatvių. Šįkart neapsikentę skundžiasi autobusų vairuotojai, vienoje miesto atkarpoje nebegalintys išsisukti net keliose sankryžų posūkiuose, nes naujai išasfaltuota gatvė tiesiog susiaurėjo. Kad apsižioplino, valdininkai pripažino tik ėmus domėtis televizijai.

Panevėžyje vėl naujas kuriozas dėl rekonstruojamų gatvių. Šįkart neapsikentę skundžiasi autobusų vairuotojai, vienoje miesto atkarpoje nebegalintys išsisukti net keliose sankryžų posūkiuose, nes naujai išasfaltuota gatvė tiesiog susiaurėjo. Kad apsižioplino, valdininkai pripažino tik ėmus domėtis televizijai.

REKLAMA

40-ties metų vairavimo stažą skaičiuojantį autobuso vairuotoją Kazimierą kaskart važiuojant šia Statybininkų gatve išpila prakaitas. Mat rekonstruojant gatvę posūkiai ties sankryžomis tapo tikru iššūkiu.

Esą dėl susiaurėjusios Statybininkų ir Vaitkaus gatvių sankryžos kenčia visi autobusų parko vairuotojai, kuriems reikia kursuoti šių gatvių maršrutais. Tokia pati problema tapo ir Dariaus ir Girėno bei Statybininkų gatvių sankirtoje.

„Dabar taip, o jei jis pasitrauktų į priekį, viskas, tokiu atveju mes pravažiuojam tik darydami, kai kolega praleidžia, nes matot kur mano autobuso priekis eina? Va matot koks atstumas belieka", – sako autobuso vairuotojas.

REKLAMA
REKLAMA

Autobusų vairuotojai skundžiasi, kad savivaldybė, užuot sprendusi akivaizdžias projektuotojų klaidas, liko kurčia.

„Vairuotojai per 40 metų nemoka vairuoti, atsakymas valdžios toks. Kodėl autobusai išlenda į priešpriešinę? Todėl, kad jo gabaritai ne kaip lengvos mašinos 3-4 metrai, o 12 m", – kalbėjo autobuso vairuotojas Kazimieras Vilimas.

REKLAMA

„Negalim padaryti posūkių užsisukti į kitas gatves, turim išvažiuoti į priešpriešinę eismo juostą, o jei nepraleidžia, turim laukti kol pravažiuos mašinos, sudėtingiausia yra piko metu", – sakė autobuso vairuotojas Egidijus Pribušauskas.

Vairuotojų bėdos prasidėjo dar rudenį, kai šias mikrorajono gatves imtasi iš pagrindų remontuoti. Atkarpose ne tik keičiama asfalto danga, naujai klojami šaligatviai, bet ir formuojamos parkavimo vietos. Bėda tik ta, kad pastarosios, vairuotojų įsitikinimu, atsirado iš dalies gatvių sąskaita.

REKLAMA
REKLAMA

„Jie vykdo priimtą darnaus judrumo planą, o ten labai keistai parašyta, kad siaurinti gatves ne platinti, ne skatinti pravažiavimą ir skirstyti transporto srautus, o jie siaurina", – komentavo E. Pribušauskas.

„Gyvenamam rajone, autobusai skraidyti turėtų, ko gero. Nes pritaikyta važiuoti tik lengvom mašinom. Sunkvežimiai, kur prekes veža, ir spec. autotransportas – ta pati problema", – dėstė K. Vilimas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Piko metu kasdien stringančius autobusus pro langus mato ir gyventojai. Šie kaip ir vairuotojai vienbalsiai tikina, kad vežėjų skundai ne iš piršto laužti.

„Autobusams prasčiau, neišima posūkių gerai. Jie stinga ties Vaitkaus ir Statybininkų, Dariaus ir Girėno irgi stringa. Šeši architektai miestui vadovauja ir nieko", – piktinosi žmogus.

„Problema yra, padarė ne taip, kaip turi būti. Turėjo praplatinti gatves", – antrino kitas gyventojas.

REKLAMA

„Galėtų tuos kampus labiau nuimti, kad platesnis būtų pravažiavimas", – svarstė dar vienas žmogus.

„Profesionalai turėtų pastebėti tokius dalykus. Ne akli yra, turėtų atkreipti dėmesį, transportas turi lengvai kursuoti pralaidumas turi būti normalus", – komentavo dar vienas žmogus.

Savivaldybės vadovai, paklausti apie autobusų vairuotojų skundus, iš pradžių nenoriai sutiko pripažinti projektuotojų, o ir savo klaidas. Neva tai patys vairuotojai nemoka vairuoti.

REKLAMA

„Autobusas, sukdamas į Vaitkaus g., į priešpriešinę eismo juostą ne daugiau metro išlenda, tai ir tai nuo bortelio žiūrint pusę metro lieka, jei vairuotojas patyręs ir įgudęs. O jei spindulį šiek tiek didesnį paima sankryžoje, tai įveiks, bet jei važiuoja pagal įgudimą seną, tai ir stringa", – mano Panevėžio administracijos direktoriaus pavaduotojas Tomas Jukna.

Vis dėlto, savivaldybė pažadėjo peržiūrėti rekonstruojamas sankryžas ir per plačiai išsikišusius šaligatvių bortelius patraukti.

Tai jau ne pirmas Panevėžyje atvejis, kai atnaujinant miesto gatves jos autobusams, šiukšliavežiams tampa neišvažiuojamos. Pradėjus įrenginėti saugumo saleles, tarp jų ir kelkraštyje išrikiuotų automobilių neretai nusidriekia kilometrinės spūstys. Tik ėmus masiškai skųstis policijai, apsižiūrėję valdininkai susizgribo nepasirūpinę pastatyti per arti stovėti draudžiamus kelio ženklus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų