Lietuvos prekės ženklo rinkimuose lyderiaujantis projektas „truputį“ panašus į Kanados Ontarijo provincijos Londono miesto ženklą, pastebi portalas „VZ.LT“
Antradienį paaiškėjo preliminari Lietuvos prekės ženklo projektų vertinimo eilė - ekspertų nuomone į pirmą vietą pateko UAB „DDB Vilnius“ kūrinys - žalias medis, įprastas Lietuvos kraštovaizdžio elementas.
Tačiau, pasirodo, medžiai auga it kitur - panašų ženklą turi Kanados miestas Londonas.
Kanados miesto vėliavoje yra pavaizduotas į mūsiškį panašus medis, o apačioje užrašytas šūkis „žaliasis (miškų) miestas“.
Lauryna Tarvydienė, projekto „Lietuvos turizmo ir verslo prekės ženklo sukūrimas“ koordinatorė, „VZ.LT“ teigė apie ženklų panašumą sužinojusi tik antradienį popiet.
„Dar nežinome, kaip tai vertinti, reikia, kad ekspertai įvertintų kompleksiškai, pastatytų vieną ženklą šalia kito, pasikviestų žinančius žmones“, - sako Tarvydienė. Anot jos, dar negalima kaltinti kūrybinės agentūros plagiatu: „Labai greitai galima nukirsti visiems galvas“.
Mikaelis Feigelovičius, „DDB Vilnius“ generalinis direktorius, teigia, kad jis savo įmonės darbuotojais visiškai pasitikįs.
„Dalyvaujame nebe pirmame viešajame projekte ir kiekvieną kartą susiduriame su tuo pačiu - visada atsiranda norinčių kuo nors kaltinti, dažniausiai plagiatu. Iš viso į tai nereaguojame, - „VZ.LT“ sako M. Feigelovičius. - Nedarysime nieko be to, ką padarėme iki šiol“.
Londono miesto vėliavos Feigelovičius tikina dar nematęs ir net nesidomintis ja. Įmonė, pasak jo, "absoliučiai neketina" pasitraukti iš konkurso. Be to, jis sako savo darbuotojais visiškai pasitikįs.