• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

28-ąjį kartą startavusiame „Lietuvos metų automobilis“ konkurse – 32 dalyviai. Tarp jų – įvairaus dydžio, įvairių paskirčių automobiliai, tačiau kiekvieno iš jų galimybės tapti konkurso nugalėtoju – vienodos. Šį kartą pristatome „Lietuvos metų automobilis 2025“ konkurso dalyvį – „Renault Scenic e-Tech“.

8

28-ąjį kartą startavusiame „Lietuvos metų automobilis“ konkurse – 32 dalyviai. Tarp jų – įvairaus dydžio, įvairių paskirčių automobiliai, tačiau kiekvieno iš jų galimybės tapti konkurso nugalėtoju – vienodos. Šį kartą pristatome „Lietuvos metų automobilis 2025“ konkurso dalyvį – „Renault Scenic e-Tech“.

REKLAMA

Pirmoji šiuo keliu žengė „Megane“, o dabar atėjo eilė ir „Scenic“ iš naujo atrasti save ir tapti „Renault“ naujosios kartos elektromobilių pradininku.

Tai pirmasis serijinis automobilis, atspindintis „Renault“ grupės siekį tapti naujos kartos automobilių gamintoju, propaguojančiu sąžiningą perėjimą prie elektra varomų transporto priemonių.

Šeimos automobilis

„Renault Scenic“ pagamintas ant CMF-EV platformos, o jo dizainas drąsus: automobilio ratų bazė, palyginti su kitais šios kategorijos automobiliais, yra nedidelė, tačiau erdvumas – rekordinis.

REKLAMA
REKLAMA

Jis turi kompaktišką akumuliatorių (iki 87 kWh), todėl automobilyje atsiranda dar daugiau vietos, kad būtų galima išnaudoti idealias automobilio proporcijas.

REKLAMA

Variklio galia siekia 160 kW ( 220 AG), todėl automobilis yra judrus, gyvybingas ir tinkamas bet kokia kelionei.

Viduje jis patogus visiems keleiviams. Dėl plokščio stogo ir 2,78 m ilgio ratų bazės jis yra erdvus. Taigi, čia yra daug vietos keleiviams (įskaitant 278 mm spindulį keleivių keliams gale) ir bagažui (545 litrų bagažinėje). Ilgą patogumų sąrašą papildo naujoviškas kintamo skaidrumo stiklinis stogas „Solarbay“ ir „Ingenious“ porankis.

REKLAMA
REKLAMA

Tvarumas – prioritetas

Šis visiškai elektrinis šeimos automobilis yra išradingesnis, dosnesnis ir labiau nei bet kada anksčiau atitinka savo laikmetį. Tai – naujas tvaraus vystymosi ir saugos etapas. Naujasis „Scenic E-Tech electric“ automobilis surenkamas Prancūzijoje, „ElectriCity“ gamykloje Douai mieste ir žengia nauju keliu ekologiškesnio, saugesnio ir avangardiškesnio mobilumo link.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jo variklis taip pat gaminamas Prancūzijoje, „Megafactory“ gamykloje, esančioje Kleone. Iki 24 % šio automobilio medžiagų yra perdirbtos, o 90 % jo masės, įskaitant akumuliatorių, pagal Direktyvos 2005/64/EB reikalavimus gali būti perdirbta pramoniniu būdu.

Tinkamas ilgoms kelionėms

Apskritai paėmus, akumuliatoriaus temperatūros valdymas yra vienas iš pagrindinių sėkmingo elektrinių transporto priemonių eksploatavimo veiksnių. Ekstremali temperatūra gali turėti įtakos jų veikimui, patikimumui, saugumui ir tarnavimo laikui. Tačiau keli su akumuliatoriumi susiję patobulinimai ir atradimai padėjo optimizuoti naujojo „Scenic E-Tech electric“ vienos įkrovos ridą, ypač ilgų kelionių metu.

REKLAMA

Dėl naujos LG NMC (nikelio, mangano ir kobalto) technologijos, kuri efektyvina akumuliatoriaus chemines reakcijas, akumuliatoriaus energijos tankis yra 6 % didesnis nei „Megane E-Tech electric“ akumuliatoriaus. Maža to, automobiliui lėtėjant ar jį stabdant, iš akumuliatoriaus ir jėgos agregato surenkamos kalorijos nukreipiamos keleivių salonui šildyti, naudojant šilumos siurblį, kuris standartiškai įmontuotas visose naujojo „Scenic E-Tech electric“ versijose.

REKLAMA

Iš tiesų tai reiškia, kad naujojo „Scenic E-Tech electric“ naudotojai gali būti ramūs, nes automobilį galės patogiai įkrauti, kad ir kur sustotų. Jiems nereiks ieškoti, „kur sustoti įkrauti automobilį“, ir neteks keisti savo nusistovėjusių keliavimo įpročių. Pavyzdžiui, keliaudami maršrutu Paryžius-Bordo, po ilgo pirmojo ruožo (iki 370 km greitkeliu), naudotojai gali pasirinkti vieną valandos sustojimą (pvz., pietums) arba du trumpesnius nei 30 minučių sustojimus. Maršrutą Paryžius-Marselis taip pat galima įveikti su dviem ar trimis sustojimais, o Hamburgas-Miunchenas – su dviem.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Konkurse dalyvaujančio „Renault Scenic“ vizitinė kortelė

  • Kėbulo tipas: SUV
  • Degalų rūšis: Elektra
  • Varantieji ratai: Priekiniai
  • Elektros variklio galia (ag): 220
  • Sukimo momentas (Nm): 300
  • Svoris (kg): 1 852
  • Bagažinės tūris (l): 545
  • 0-100 km/val. (s): 7,9
  • CO2 emisija: 0
  • Pradinė „Renault Scenic“ kaina (eur): 44 190
  • Konkursui pateikto automobilio kaina (eur): 55 260

Atiduokite savo balsą „Tautos automobilio rinkimuose“

Lietuvos vairuotojai nuo pat 1998-ųjų metų turi teisę išreikšti savo nuomonę ir atiduoti savo balsą „Tautos automobilio“ rinkimuose.

„Tautos automobilio“ rinkimuose dalyvauja visi šiemet konkursui pateikti automobiliai, tad kiekvienas Lietuvos vairuotojas gali savo balsu pademonstruoti savo simpatiją konkretiems modeliams, įskaitant ir „Renault Scenic“.

Balsuoti už norimą automobilį galite „Tautos automobilio“ polapyje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų