Naujasis gamintojo flagmanas buvo sukurtas siekiant mesti iššūkį Europos rinkoje įsitvirtinusiems „Premium“ prekių ženklams.
Po CX-60 pristatymo, CX-80 yra antrasis iš dviejų naujų Europos rinkai skirtų modelių, kurie gaminami naudojant bendrovės „Didžiųjų produktų“ grupės technologijas.
Didžiausias „Mazda“ modelis
CX-80 sukurtas taip, kad jį būtų lengva valdyti ir patogu statyti, tačiau automobilis pakankamai didelis, kad jame jaukiai įsitaisytų septyni keleiviai.
Naujasis SUV yra 4995 mm ilgio, 1890 mm pločio, 1710 mm aukščio, o atstumas tarp ašių siekia 3120 mm.
Jis yra 250 mm ilgesnis ir 24 mm aukštesnis nei CX-60, taip pat turi 250 mm ilgesnę ratų bazę, o apsisukimo spindulys siekia 5,8 metro.
Susėdus septyniems keleiviams, bagažinės talpa, įskaitant po grindimis sumontuotą saugyklą, siekia 258 litrus. Nulenkus trečiosios eilės sėdynes, bagažo talpa išauga iki 687 litrų. Nulenkus ir antrosios eilės sėdynes, galima gabenti iki 1971 litro bagažo, skaičiuojant tūrį iki lubų.
Unikali savybė – personalizavimo sistema
Pirmą kartą CX-60 modelyje įdiegta vairuotojo personalizavimo sistema bus ir naujajame CX-80.
Biometrinius duomenis nuskaitanti sistema įsimena vairuotojo anksčiau nustatytą vairo ir sėdynės padėtį, įlipimo ir išlipimo pagalbos bei kitas parinktis.
Sistema gali įsiminti iki 6 skirtingų žmonių parinkčių. Automatinis vairavimo padėties nustatymo vedlys per vaizdo kamerą nustato vairuotojo akių lygį ir ūgį, įvertina jo kūno sudėjimą, tada automatiškai sureguliuoja sėdynę, vairą, projekcinio ekrano ir šoninių veidrodėlių padėtį.
Žengia elektrifikacijos keliu
Naujajame „Mazda CX-80“ visureigyje montuojamos dvi galios sistemos. Galima rinktis iš tinklo įkraunamą hibridą su 2,5 litro benzininiu varikliu ir nedideliu elektros motoru arba švelniojo hibrido sistemą su 3,3 litro darbinio tūrio šešių cilindrų eilėje dyzeliniu agregatu.
Iš tinklo įkraunamo hibrido sistema 2,5 litro „e-Skyactiv-G“ keturių cilindrų 141 kW galią, esant 6000 aps./min., pasiekiantį ir 261 Nm sukimo momentą išvystantį benzininį variklį sujungia su 129 kW galios elektros motoru ir 17,8 kWh talpos ličio jonų baterija.
Ši kombinacija užtikrina bendrą 241 kW/327 AG sistemos galią ir 500 Nm siekiantį sukimo momentą. Nuo 0 iki 100 km/val. „CX-80 e-Skyactiv PHEV“ gali pagreitėti per 6,8 sek.
Galinga sistema taip pat leidžia pasiekti ir gerų ekologinių rodiklių. Įkraunamojo hibrido vidutinės benzino sąnaudos siekia vos 2 litrus 100 kilometrų (pagal WLTP metodiką), o naudojant vien elektros energiją galima nuvažiuoti iki 53 km.
Konkurse dalyvaujančio „Mazda CX-80“ vizitinė kortelė
- Kėbulo tipas: SUV
- Degalų rūšis: Benzinas/Iš tinklo įkraunamas hibridas
- Varantieji ratai: Visi keturi
- Variklio galia (ag): 327
- Sukimo momentas (Nm): 500
- Svoris (kg): 2 248
- Bagažinės tūris (l): 687
- 0-100 km/val. (s): 6,8
- CO2 emisija: 36
- Pradinė „Mazda CX-80“ kaina (eur): 53 900
- Konkursui pateikto automobilio kaina (eur): 69 990
Atiduokite savo balsą „Tautos automobilio rinkimuose“
Lietuvos vairuotojai nuo pat 1998-ųjų metų turi teisę išreikšti savo nuomonę ir atiduoti savo balsą „Tautos automobilio“ rinkimuose.
„Tautos automobilio“ rinkimuose dalyvauja visi šiemet konkursui pateikti automobiliai, tad kiekvienas Lietuvos vairuotojas gali savo balsu pademonstruoti savo simpatiją konkretiems modeliams, įskaitant ir „Mazda CX-80“.
Balsuoti už norimą automobilį galite „Tautos automobilio“ polapyje.