Šaltinis:
Žinių radijas
REKLAMA
Manau, kad „Lietuvos jūrų laivininkystės“ veiklos nebebuvo galima tęsti, nes vis lindome į tą patį liūną, jūrininkai negavo algų, „Žinių radijui“ sakė „Lietuvos jūrų laivininkystės“ direktorius Sigitas Dobilinskas. „Kai pradėjau dirbti, jūrininkams po 7-8 mėn. buvo nemokamos algos. Bankrotas yra viena iš sąlygų, kad jūrininkai atgaus savo atlyginimus“, - laidoje „Aktualioji valanda“ kalbėjo S. Dobilinskas. „Lietuvos jūrų laivininkystė“ trečią kartą per pastarąjį pusmetį prašo jai iškelti bankroto bylą. Darbo neteks apie 180 jūrininkų. Investuotojų asociacijos valdybos narys Vaidotas Rūkas mano, jog įmonei turi būti leista bankrutuoti. „Aš labai neigiamai vertinu visą „Lietuvos jūrų laivininkystės“ istoriją pastarųjų penkerių metų. Įmonė, panašu, kad baigia dienas taip, kaip turėjo baigti prieš metus arba prieš pusmetį. <...> Ankstesni bankrutavimo mėginimai buvo politinis žaidimas, manipuliavimas ir nenoras turėti neigiamo šleifo iš politinės pusės. <... > Pirmą kartą Investuotojų asociacija apie didžiulę bankroto riziką „Lietuvos jūrų laivininkystę“ įspėjo prieš dvejus ar trejus metus. <...> Jau prieš metus, pusmetį buvo akivaizdu, kad įmonė krenta gilyn ir kiekviena diena yra tik blogesnė, su naujais ieškiniais“, - sakė V. Rūkas. Tuo tarpu susisiekimo ministro patarėjas ryšiams su visuomene Ričardas Slapšys mano, kad šis bankrotas neigiamai paveiks daugelio žmonių gyvenimus. Tačiau ministerija įmonei veiklos tęsti nebesiūlys. „Privalome vieną kartą atskirti du dalykus: kai kalbame apie ekonominį nuostolį ir kai kalbame apie žmones, apie visuomenę. Lietuvos vyriausybė, kuri valdo 56 proc. akcijų šioje įmonėje, o dabar jos yra perduotos patikėjimo teise valdyti AB „Lietuvos geležinkeliai“, ji taip pat atsako ir už tuos žmonės, kurie dirbo šioje įmonėje, kurie pasitiki ir tiki valstybe. Deja, bet, aišku, verslas šioje vietoje nugalėjo. <...> Pasisakymai dėl to, kad turėjo bankrutuoti vienu ar kitu metu, populistikai gražiai skamba, tačiau kiekvieną dieną visus tuos metus žmonės atkakliai dirbo, kad ši įmonė išliktų, būtų ir veiktų“, - teigė R. Slapšys.
Manau, kad „Lietuvos jūrų laivininkystės“ veiklos nebebuvo galima tęsti, nes vis lindome į tą patį liūną, jūrininkai negavo algų, „Žinių radijui“ sakė „Lietuvos jūrų laivininkystės“ direktorius Sigitas Dobilinskas. „Kai pradėjau dirbti, jūrininkams po 7-8 mėn. buvo nemokamos algos. Bankrotas yra viena iš sąlygų, kad jūrininkai atgaus savo atlyginimus“, - laidoje „Aktualioji valanda“ kalbėjo S. Dobilinskas. „Lietuvos jūrų laivininkystė“ trečią kartą per pastarąjį pusmetį prašo jai iškelti bankroto bylą. Darbo neteks apie 180 jūrininkų. Investuotojų asociacijos valdybos narys Vaidotas Rūkas mano, jog įmonei turi būti leista bankrutuoti. „Aš labai neigiamai vertinu visą „Lietuvos jūrų laivininkystės“ istoriją pastarųjų penkerių metų. Įmonė, panašu, kad baigia dienas taip, kaip turėjo baigti prieš metus arba prieš pusmetį. <...> Ankstesni bankrutavimo mėginimai buvo politinis žaidimas, manipuliavimas ir nenoras turėti neigiamo šleifo iš politinės pusės. <... > Pirmą kartą Investuotojų asociacija apie didžiulę bankroto riziką „Lietuvos jūrų laivininkystę“ įspėjo prieš dvejus ar trejus metus. <...> Jau prieš metus, pusmetį buvo akivaizdu, kad įmonė krenta gilyn ir kiekviena diena yra tik blogesnė, su naujais ieškiniais“, - sakė V. Rūkas. Tuo tarpu susisiekimo ministro patarėjas ryšiams su visuomene Ričardas Slapšys mano, kad šis bankrotas neigiamai paveiks daugelio žmonių gyvenimus. Tačiau ministerija įmonei veiklos tęsti nebesiūlys. „Privalome vieną kartą atskirti du dalykus: kai kalbame apie ekonominį nuostolį ir kai kalbame apie žmones, apie visuomenę. Lietuvos vyriausybė, kuri valdo 56 proc. akcijų šioje įmonėje, o dabar jos yra perduotos patikėjimo teise valdyti AB „Lietuvos geležinkeliai“, ji taip pat atsako ir už tuos žmonės, kurie dirbo šioje įmonėje, kurie pasitiki ir tiki valstybe. Deja, bet, aišku, verslas šioje vietoje nugalėjo. <...> Pasisakymai dėl to, kad turėjo bankrutuoti vienu ar kitu metu, populistikai gražiai skamba, tačiau kiekvieną dieną visus tuos metus žmonės atkakliai dirbo, kad ši įmonė išliktų, būtų ir veiktų“, - teigė R. Slapšys.