Akinantys išlikę sniego lopinėliai ar pro pavasarėjantį dangų lendantys saulės spinduliai verčia prisimerkti, o gal po vakarykščių linksmybių į žmones norisi žvelgti iš padilbų? Kaip išlikti stilingiems ir individualiems?
Atsakymus galima buvo rasti mados festivalio „Mados infekcija“ metu pristatytoje naujoje „Ray-Ban“ akinių kolekcijoje.
Lietuvos žvaigždės pritarė „Ray-Ban“ skelbiamam „Never hide“ (nesislėpk) manifestui
Nuo 1937 metų gaminami „Ray-Ban“ ne tik kvietė visus pasimatuoti naujųjų kolekcijų akinius, bet ir savo parašu pritarti „Ray-Ban“ skelbiamam manifestui „Never Hide“, kurio koncepcija yra provokacija maištingoms širdims. Manifeste akcentuojama, kad visuomenės lyderiais, nuomonės kūrėjais ir tikrosiomis individualybėmis tampa būtent tie, kurie nebijo išsakyti drąsios nuomonės bei pareikšti pasauliui „Aš čia ir aš toks, koks esu!“ Todėl, kad lašelis drąsos yra viskas, ko reikia.
Tarp manifestą pasirašiusių buvo dizaineriai Aleksandras Pogrebnojus, Ieva Ševiakovaitė, Jolanta Rimkutė, Giedrius Paulauskas, stilistas ir laidų vedėjas Mantas Petruškevičius, stilistas Jurijus Levčenkovas, žurnalistė Laima Janušonytė, aktorė Rimantė Valiukaitė ir kt.
„Ray-Ban“ akiniai - išradingiausiems
Visi norintys galėjo ne tik pasirašyti, bet ir išreikšti savo emocijas, parašyti palinkėjimus ar tiesiog išsakyti viską, ką galvoja apie „Ray-Ban“ akinius. Mintys buvo įvairiausios: pradedant nuo retorinių šūksnių „Geriau būsiu nuoga, bet su kietais akiniais“, „Nesislėpk, neverta. Su „Ray-Ban“ vis tiek pastebės“ ar motyvacinių „Nobody remains virgin, life f...s everyone! So smile!“, baigiant reziumuojančiais pamąstymais „Pralaimėjusių nėra: yra tik grįžtamasis ryšys“.
Tarp išradingiausių „Never hide“ manifesto palaikytojų pasižymėjo ir „Mados infekcijos“ festivalio dalyvis dizaineris Giedrius Paulauskas bei aktorė Rimantė Valiukaitė. Jiems už emocingas mintis buvo įteikti „Ray-Ban“ akiniai.
Pavogti „Ray-Ban“ akiniai
Po renginio „Ray-Ban“ pardavimų Lietuvoje vadovas Linards Klesnieks pastebėjo, kad iš ekspozicijos dingo dveji naujosios kolekcijos akiniai.
„Įsitikinome, kad „Ray-Ban“ akiniai iš tikrųjų yra paklausūs Lietuvoje“, – šypsojosi „Ray-Ban“ atstovas.