Šalies įmonės aktyviai diegia klientų lojalumo programas, platina įvairias nuolaidų, taškų kaupimo, „Ypatingo kliento“ (VIP) korteles. Lietuvos patirtis ir užsienio praktika bus pristatyta rugsėjo 20 d. Vilniuje vyksiančioje rinkodaros konferencijoje „E. virusas 2012“.
Šeštojoje metinėje konferencijoje „E. virusas 2012“ pagrindinis dėmesys bus skiriamas lojalumo rinkodarai. Ekspertai papasakos, kaip sukurti sėkmingą klientų lojalumo programą, pristatys tarptautinę praktiką. Lietuvos įmonių atstovai pasidalys vietos patirtimi, diegiant lojalumo programas. Konferencijoje taip pat bus aptarta, kokias lojalumo rinkodaros galimybes suteikia internetas, socialiniai tinklai.
Klientų lojalumo skatinimas
Tyrimų kompanijos „BMR Brand Keys“ Airijoje vadovas Barry Jones konferencijoje aptars pagrindinę XXI amžiaus rinkodaros lygtį – ryšį tarp klientų įtraukimo, lojalumo ir pelningų pardavimų. Pranešėjas apžvelgs lojalumo rinkodaros principus, pristatys emocinio elemento svarbą kliento ir prekės ženklo ryšiui.
„BMR Brand Keys“ atlieka klientų pasitenkinimo ir lojalumo tyrimus, remdamasi ne vien faktų analize, bet ir perspektyvine prognozavimo metodologija. Ji apjungia emocinius ir racionalius veiksnius, susijusius su vartotojo įsitraukimu ir lojalumu prekių grupės ar verslo sektoriaus atžvilgiu.
Tarptautinė patirtis
Konferencijoje „E. virusas 2012“ tarptautinę patirtį pristatys „Scandinavian Airlines“ (SAS) Lojalumo partnerių vadovas Henrik Björck iš Švedijos. SAS lojalumo programai „EuroBonus“ šiemet – 20 metų. Įdiegta 1992-aisiais, po penkerių metų ji turėjo vieną milijoną narių. Šiemet tikimasi pasiekti tris milijonus.
SAS – viena pirmųjų oro linijų pasaulyje ir pirmoji Lietuvoje, pristačiusi lojalumo programą. Tai apskritai vienas pirmųjų mūsų šalyje įgyvendintų lojalumo projektų. „EuroBonus“ vienija per 80 partnerių. Konferencijoje bus pristatytas „EuroBonus“ kelias iki koalicinės lojalumo programos, kurioje svarbus vaidmuo tenka partneriams.
Lietuviški atvejai
Konferencijoje bus pristatyti du lietuviški lojalumo rinkodaros atvejai: „Danske banko“ „Danske Bonus“ programa ir prekybos tinklo IKI lojalumo kortelės „IKI premija“ bei „Mylimiausia“. Banko atstovas papasakos „Danske Bonus“ atsiradimo idėją, kūrimo procesą, įvedimą į rinką. Taip pat pateiks komunikacijos pavyzdžių, aptars, kodėl programa pasiteisino ir veikia.
Prekybos tinklas IKI pristatys pirkėjų lojalumo programą „IKI premija“ ir šiemet kartu su partneriais diegiamą bendrą lojalumo kortelę „Mylimiausia“.
Klientų lojalumas ir internetas
Konferencijoje „E. virusas 2012“ ekspertai taip pat nagrinės įmonių veiksmus socialiniame tinkle „Facebook“, kuriais galima ne tik padidinti klientų palankumą, bet ir atvirkščiai – netekti auditorijos.
Elektroninės rinkodaros specialistai aptars neišnaudotas interneto galimybes, ryšių su klientais valdymo (CRM) sistemų integravimą, kitas lojalumo skatinimo priemones.
Pirkėjų lojalumo matavimas
Pirkėjų nuomonės ir elgesio tyrimai – skirtingi būdai vartotojų lojalumui suprasti. Šios žinios padeda planuoti rinkodaros veiksmus, didinti lojalumo programų efektyvumą. Tyrimų srities ekspertai pristatys skirtingus pirkėjų lojalumo lygius, įvairių veiksnių įtaką, taip pat pasaulinę pirkėjų analitikos praktiką ir taikymą Baltijos šalyse.
Konferencijoje „E. virusas 2012“ pranešimus skaitys ekspertai iš Airijos, Švedijos ir Lietuvos: Barry Jones („BMR Brand Keys“), Henrik Björck („Scandinavian Airlines“), Mindaugas Dambrauskas („Danske bankas“), Kristina Gumauskienė („Palink“), Dalius Drevinskas („Terrier“), Matas Pocius („Net Frequency“), Živilė Kaniavienė („AC Nielsen Baltic“).
Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos vadovams ir specialistams.
Šeštoji metinė rinkodaros konferencija „E. virusas 2012“ vyks rugsėjo 20 d. Vilniuje, viešbutyje „Crowne Plaza Vilnius“. Išsami renginio programa skelbiama Vilniaus konferencijų centro interneto svetainėje www.vcc.lt.
Konferencijos partneriai: BNS, ekonomika.lt, „Metropolis Conference Interpreters“.
Užs. Nr. 0036R