Taip tikimasi sukurti naujas krovinių transportavimo alternatyvas iš Azijos į Klaipėdos uostą.
„Su Kazachstano įmonėmis kalbame apie projektą, kuris galėtų Lietuvą sujungti su Tolimaisiais Rytais ir Centrine Azija aplenkiant Rusiją“, – pranešime sakė „LTG Cargo“ vadovė Eglė Šimė.
Bendrovė nurodo, kad pasirašė sutartį su Kazachstano transporto bendrove „Eurasian Vector“, kurios dėka tikisi dar šiemet į Klaipėdos uostą pervežti 13 tūkst. tonų metalų lydinių krovinių.
„LTG Cargo“ taip pat skelbia, jog pasirašė memorandumą su Kazachstano bendrove „Temirzhol Zhondeu“ dėl bendradarbiavimo geležinkelių projekte Moldovoje, pagal kurį „LTG Cargo“ planuoja šią vasarą pradėti teikti magistralinių ir manevrinių lokomotyvų nuomos paslaugas. Ateityje tokias paslaugas ji planuoja siūlyti ir kitoms įmonėms Kazachstane bei čia numato pradėti teikti ekspedijavimo paslaugas.
Skelbiama, kad „LTG Cargo Ukraine“ taip pat pasirašė tiesioginio bendradarbiavimo sutartį su „Kazachstano geležinkelių“ grupės bendrove „KTZ Express“, pagal kurią bus siekiama vykdyti intermodalinius pervežimus Transkaspijos koridoriumi.
Kovą „LTG Cargo“ skelbė, kad gabens intermodalinius krovinius į Duisburgą Vokietijoje.
Preliminariu vertinimu, „LTG Cargo“ šiemet perveš maždaug dukart mažiau krovinių nei pernai – apie 26,5 mln. tonų. Tai bus didžiausias kritimas ir mažiausias pervežtas krovinių kiekis per įmonės veiklos istoriją. Dėl to grupė šiemet gali netekti apie 150 mln. eurų pajamų.
Pernai bendrovė pervežė 51,1 mln. tonų krovinių – 4,3 proc., arba 2,3 mln. tonų mažiau nei 2020 metais.