Šalies geležinkelių kompanija AB „Lietuvos geležinkeliai“ ir Nepriklausomos Turkijos pramonės ir verslo asociacijos MUSIAD atstovai pasirašė ketinimų protokolą, kuriuo abi šalys sieks stiprinti partnerystę versle bei plėtojant krovinių pervežimus tarp Baltijos ir Juodosios jūros regionų, Skandinavijos ir Artimųjų Rytų šalių.
Ketvirtadienį pasirašydamas bendradarbiavimo sutartį bendrovės generalinis direktorius Stasys Dailydka pažymėjo, jog, didėjant tarptautinio transportavimo apimtims bei visoje Europos Sąjungoje plečiantis logistikai, privalu užtikrinti „Lietuvos geležinkelių“ vežimų ir vykdomų paslaugų patrauklumą.
„Privalome kurti šiuolaikišką ekspedijavimo sistemą plėsdami savo partnerių ratą tiek Rytų, tiek Vakarų kryptimis. Dėsime visas įmanomas pastangas organizuojant krovinių vežimą ir skirstymą per numatomus įsteigti Vilniaus ir Kauno viešuosius logistikos centrus, taip pat nukreipiant kuo didesnius krovinių srautus Rytų - Vakarų koridoriumi“, - tvirtino S. Dailydka.
MUSIAD atstovai taip pat patvirtino svarstysiantys bendrų investicijų į Vilniaus ir Kauno viešuosius logistikos centrus galimybes.
„Šis susitarimas - tai žingsnis glaudesnių dvišalių Lietuvos ir Turkijos santykių stiprinimo link. Mes, kaip verslo atstovai, esame pasiruošę atlikti įvairių studijų jūsų šalyje“, - teigė MUSIAD asociacijos Vykdomojo komiteto narys, Tarptautinių santykių komiteto viceprezidentas Adnanas Bostanas (Adnan Bostan).
Ketinimų protokolą pasirašiusios šalys išreiškė ir suinteresuotumą bendradarbiauti organizuojant krovinių transportavimą kuriamu koridoriumi „Rail Baltica“ bei maksimaliai panaudoti plėtojamų Vilniaus ir Kauno viešųjų logistikos centrų pajėgumus.
Nuo 1990 m. veikianti nevyriausybinė, pelno nesiekianti, savanoryste grįsta Turkijos pramonės ir verslo asociacija vienija beveik 5000 narių, pristatančių daugiau nei 15 tūkst. kompanijų, kurios investuoja per 5 mlrd. JAV dolerių kasmet.