Vienvaldis šeštadienio vakaro lyderis – toks yra LNK muzikinis projektas „Lietuvos balsas“, nuo kelio šluojantis visus konkurentus. Krepšinio šventės, muzikinių šou premjeros – „Lietuvos balso“ neįveikia joks kitų televizijų manevras.
Šį šeštadienį „Lietuvos balsas“ sutriuškino TV3 muzikinio šou „Romeo ir Džiuljeta“ premjerą rezultatu 7,5: 4,6 proc. (reitingas).
„Lietuvos balsą“ rinkosi 25 proc. tuo metu televiziją įsijungusiųjų, o „Romeo ir Džiuljetą” – vos 15,5 proc. Sulig kiekviena laida „Lietuvos balso“ žiūrovų skaičius didėja. Nuo starto rugsėjo pradžioje „Lietuvos balso“ pasiekta auditorija išaugo 76 tūkstančiais.
LNK muzikinį šou „Lietuvos balsas“ šį šeštadienį žiūrėjo beveik 600 tūkstančių žiūrovų, ji tapo žiūrimiausia dienos programa.
„Džiaugiuosi, kad žiūrovai taip gausiai stebi mūsų projektą, renkasi kokybišką ir pozityvią pramogą. Manau, kad mūsų sėkmės priežastis yra tai, jog „Lietuvos balse“ talentai negirdi aštrios kritikos, jie skatinami, gauna vertingų patarimų. Čia nėra dirbtinių emocijų – viskas tikra, gyva ir labai gyvenimiška. Be to, „Lietuvos balse“ skamba tik geri ir galingi balsai. Tikri talentai nepalieka abejingų“, − sako „Lietuvos balso“ projekto vadovė Jolita Talaikė.
Nauja „Lietuvos balso“ laida – jau šį šeštadienį 19 val. per LNK.