• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos automobilių sporto federacija (LASF) pradeda ypatingos reikšmės reformą, skirtą įnešti teigiamų pokyčių varžybų teisėjavime jau nuo ateinančio sezono. Ilgą laiką šios svarbios srities administravimas buvo silpnoji LASF vieta, o esami specialistai negaudavo visų galimybių atsiskleisti. Naujoji reforma leis teisėjams tobulėti tiek savarankiškai, tiek ir per organizatorius arba automobilių sporto klubus. Tai jiems atvers naujų galimybių bei suteiks daugiau laisvės organizatoriams kelti savo renginių kokybę bei patrauklumą žiūrovams.
Anot LASF prezidento Egidijaus Janavičiaus, šis darbas yra vienas iš svarbiausių jo kadencijos uždavinių. Viena vertus, nėra išmintinga tęsti nepasiteisinusią praktiką ir teisėjų komitetui išskirtinėmis teisėmis leisti toliau kontroliuoti aukščiausio lygio specialistų ugdymą. Neišvengiamai būtinas šviežio oro gūsis bei daugiau sprendimo teisę turinčių balsų. Kita vertus, tokiam žingsniui reikėjo priimti ryžtingą sprendimą – visiškai rekonstruoti ilgus metus buvusią sistemą. Dėl šios priežasties federacijoje atsisakyta net trijų komitetų. Taip tęsiamas jau pradėtas darbas, kadangi juos reformuoti buvo numatyta dar ankstesnės LASF administracijos.

Lietuvos automobilių sporto federacija (LASF) pradeda ypatingos reikšmės reformą, skirtą įnešti teigiamų pokyčių varžybų teisėjavime jau nuo ateinančio sezono. Ilgą laiką šios svarbios srities administravimas buvo silpnoji LASF vieta, o esami specialistai negaudavo visų galimybių atsiskleisti. Naujoji reforma leis teisėjams tobulėti tiek savarankiškai, tiek ir per organizatorius arba automobilių sporto klubus. Tai jiems atvers naujų galimybių bei suteiks daugiau laisvės organizatoriams kelti savo renginių kokybę bei patrauklumą žiūrovams.
Anot LASF prezidento Egidijaus Janavičiaus, šis darbas yra vienas iš svarbiausių jo kadencijos uždavinių. Viena vertus, nėra išmintinga tęsti nepasiteisinusią praktiką ir teisėjų komitetui išskirtinėmis teisėmis leisti toliau kontroliuoti aukščiausio lygio specialistų ugdymą. Neišvengiamai būtinas šviežio oro gūsis bei daugiau sprendimo teisę turinčių balsų. Kita vertus, tokiam žingsniui reikėjo priimti ryžtingą sprendimą – visiškai rekonstruoti ilgus metus buvusią sistemą. Dėl šios priežasties federacijoje atsisakyta net trijų komitetų. Taip tęsiamas jau pradėtas darbas, kadangi juos reformuoti buvo numatyta dar ankstesnės LASF administracijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BMW 3 serija


Iš vykdomos reformos tikimasi kur kas platesnių galimybių augti varžyboms. Jų organizatoriams LASF suteiks daugiau autonomijos, taip pat bus sudarytos sąlygos varžybose dirbančių specialistų tobulėjimui. Savo ruožtu naudą dėl profesionalesnio teisėjavimo, tiesiogiai lemiančio aukštesnį varžybų saugumą, pajus ne tik teisėjai, bet ir dalyviai bei žiūrovai.
„Automobilių sporto teisėjavimo administravimas, kokį įpratome matyti, niekada nebuvo iki galo efektyvus. Tik laiko klausimas, kada šis mechanizmas privalėjo pasikeisti iš principo, todėl kaip LASF taryba ryžomės pakankamai drąsiam sprendimui. Jau artimiausiu metu teisėjams pasiūlysime prisijungti tiesiogiai prie federacijos bei sukursime ženkliai geresnes darbo ir karjeros sąlygas. Kiekvienam suteiksime šansą tobulėti iki aukščiausių kategorijų, taipogi ieškosime galimybių užmokesčio už darbą padidinimui. Noriu pridurti, jog LASF neatsisako teisėjų rengimo per klubus ar organizatorius – skatiname draugišką atmosferą ir su džiaugsmu lauksime kiekvieno teisėjų klubo, kurie tiki permainomis bei nori prisidėti vardan geresnės ateities mūsų plačiai bendruomenei“, – permainų esmę komentavo LASF prezidentas E. Janavičius.

REKLAMA

BMW 3 serija


LASF prezidento teigimu, sistemos pertvarkymas yra pirmoji darbo dalis – ne mažiau svarbu yra užtikrinti darnų jos veikimą. Šiuo metu kuriamas visiškai naujas mechanizmas, kurio pagrindiniai kriterijai yra: laisvė, demokratija, profesionalumas bei pagarba varžybose teisėjaujantiems asmenims. Artimiausi LASF tikslai yra suburti šią svarbią pareigą vykdančius žmones į bendrą instituciją, asmeninių licencijų (alternatyvos galiojančioms pareiškėjų licencijoms) sukūrimas, koordinatorių paskyrimas, biurokratijos mažinimas ir galimybių tobulėti sudarymas. Svarbiausi tolimesni tikslai – objektyvaus standartizuoto teisėjų atestavimo modelio sukūrimas, tęstinės mokymų serijos bei pačios sistemos tvarumo sustiprinimas ateičiai.
Prie LASF varžybų administravimo institucijos jau netrukus bus pakviesti prisijungti visi teisėjai bei jų klubai, nepamirštant ir sporto savanorių. Informaciją apie teisėjų bei savanorių kvietimą Lietuvos automobilių sporto federacija paskelbs savo interneto tinklapyje artimiausiu metu.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų