Sportinio automobilio etalonas
Sportinio GT3 automobilio etalonas – 911 GT3 R. Jis pagamintas gatvėms skirto 911 GT3 RS pagrindu ir naudoja tą patį 4 litrų šešių cilindrų opozicinį variklį, pasiekiantį 373 kW (500 AG) galią. Ją į galinius ratus perduoda šešių laipsnių sekvencinė pavarų dėžė su už vairo įrengtomis perjungimo svirtelėmis.
GT3 R ratų bazė buvo padidinta 8,3 cm – tai suteikia stabilumo ir geresnį masės paskirstymą. Inžinieriai svorio centrą optimizavo sumontuodami iš anglies pluošto kompozitinių medžiagų pagamintą stogą, dureles, bagažinės dangtį, ratų arkas ir kitas kėbulo medžiagas. Visi langai, net ir priekinis, yra pagaminti iš polikarbonato – tai leido sutaupyti ne vieną kilogramą, tad bendras automobilio svoris yra 1 220 kg.
Lenktyniniame automobilyje taip pat montuojamos sportinės šešių cilindrų stabdžių apkabos priekyje ir keturių – gale, itin tvirti stabilizatoriai, reguliuojami sportiniai amortizatoriai, ištvermės lenktynėms pritaikytas ir FIA sertifikuotas 120 l degalų bakas.
GT3 yra tarptautinė sportinių automobilių klasė. Visi joje esantys automobiliai turi sverti tarp 1200 ir 1300 kg bei turėti nuo 500 iki 600 AG. Įvairūs gamintojai kuria GT3 automobilius – tai viena populiariausių klasių įvairiose lenktynėse. „Porsche“ modeliai iš kitų GT3 automobilių išsiskiria nedideliu svoriu ir geromis valdymo savybėmis – būtent šio gamintojo automobilius vairavusios komandos pasiekė daugiausia pergalių 1000 km lenktynėse Palangoje, tapo 2019 m. „Baltic Touring Car Championship“ (BaTCC), „North European Zone 6H“ (NEZ6H) ir kitų čempionatų nugalėtojais.
Visą prieškalėdinę savaitę Vilniaus „Porsche“ centre demonstruojami net aštuoni dviduriai sportiniai modeliai – nuo kasdienai skirtų „Boxster“, „Carrera“, „Cayman“ iki lenktyninių „Cayman GT4“. Pristatoma ir pati karščiausia „Boxster“ naujiena – „Spyder“ versija. Ekspoziciją galima aplankyti iki šeštadienio popietės.