Pasaulinė „Lexus UX“ premjera įvyko pavasarį Ženevos automobilių parodoje (Geneva Motor Show), kurioje modelis susilaukė daug dėmesio.
Komanda, kurdama mažąjį „Lexus UX“ visureigį, siekė pašalinti įprastines ribas tarp interjero ir eksterjero dizaino. Tikslo įgyvendinimas geriausiai jaučiamas įsėdus į vairuotojo vietą – atrodo, jog prietaisų skydelis tęsiasi nuo priekinio stiklo iki variklio dangčio. Šis efektas leidžia vairuotojui geriau suvokti automobilio dydį ir dėl puikaus matomumo lengviau manevruoti važiuojant mieste.
„Lexus“ atstovė Miglė Juškaitė-Žalnierukynienė pristatymo metu „Monte Pacis“ restorane teigė, jog džiaugiasi, kad „Lexus“ automobilių šeima pasipildys mažesniu krosoveriu. „Praėjusiais metais „Lexus“ pristatė du didelius prabangius modelius – sedaną „LS“ ir visureigį „RX 450h L“. Naujas savaime įsikraunantis hibridas „UX“ pirkėjams suteiks dar daugiau pasirinkimo galimybių“ – teigė ji.
„Šis automobilis išsiskiria savo dizainu, kuriame didelis dėmesys skirtas vairuotojui. Vairuojant „UX“ taip pat užtikrinamas kitų eismo dalyvių saugumas, nes į standartinės įrangos paketą įeina „Lexus LSS+“ saugos sistema, kuri tamsoje atpažįsta pėsčiuosius ir dviratininkus“, – sako „Lexus“ atstovas Mindaugas Kraujutis.
„Lexus UX“ interjeras išsiskiria „Sashiko“ stiliaus odos apmušalų apsiuvimu, kurtu geriausių Japonų Takumi meistrų. Ši dygsniavimo technika paprastai naudojama siekiant sutvirtinti dziudo ar kendo kovų menų drabužius. Taip pat vienas iš pasirenkamų „UX“ apdailos motyvų – subtilus popieriaus raštas Shoji, kuris paprastai naudojamas japonų namų stumdomųjų durų dizaine.
2019 m. pasirodysiantis „Lexus UX 250h“ turės naujos kartos hibridinę sistemą, visiškai naują 2 l benzininį variklį ir patobulintą pavarų dėžę, užtikrinančią budrumą, pajėgumą ir dinamiškumą. „UX 250h“ savaime įsikraunantis hibridas yra ekonomiškas, pirkėjai galės įsigyti priekiniais arba visais keturiais ratais varomą automobilį.
„UX 200“ turi visiškai naują 2 l keturių cilindrų variklį, suporuotą su naujos kartos dinamine CVT automatine pavarų dėže.
Kadangi „Lexus UX“ sukonstruotas ant naujos GA-C platformos, jo svorio centras yra žemiausias tarp klasės atstovų, o korpusas išsiskiria tvirtumu. Šios savybės užtikrina itin efektyvų automobilio valdymą.
2,639 cm ratų bazė prisideda prie sklandaus ir stabilaus važiavimo bei erdvesnio interjero, o 4,495 cm bendras ilgis ir geriausias klasėje 5,2 m apsisukimo spindulys suteikia galimybę patogiai manevruoti siaurose automobilių stovėjimo aikštelėse.
„Lexus UX“ galima rasti gausybę inovatyvių technologijų, užtikrinančių dar saugesnį vairavimą. Pavyzdžiui, automobilyje sumontuota naujos kartos „Lexus Safety System+“ sistema su patobulintomis saugos funkcijomis, tokiomis kaip „Lane Tracing“, kuri ne tik neleidžia automobiliui iškrypti iš jo eismo juostos, bet ir laiko automobilį juostos viduryje. Taip pat įdiegta nuo susidūrimų sauganti sistema, kuri atpažįsta dviratininkus bei pėsčiuosius ne tik dienos metu, bet ir tamsoje.
„UX“ dizainerių komanda pasiekė keletą aerodinaminių laimėjimų ieškodama pažangiausių sprendimų. Pavyzdžiui – galinių LED žibintų forma ir ratų arkų apsaugos. Tai padeda stabilizuoti automobilį pučiant šoniniam vėjui ir net pagerina jo valdymą posūkiuose.
Automobilio priekį puošia išskirtinės bičių korio raštą primenančios grotelės, kurių forma kinta keliaujant nuo logotipo į grotelių kraštus. Priekinius žibintus su trimis LED lempomis įrėmina strėlės formos dieninės lempos.
Naujasis „Lexus UX“ Lietuvoje prekyboje pasirodys 2019 m. sausį.
[nqspoll id="314"]