„e-Tron“ bus komplektuojamas su dviem elektros motorais, kurie išvystys 265 kW pajėgumą arba 300 kW dirbdami maksimaliu, pačiu efektyviausiu režimu. O kaip gi sukimo momentas? Šie parametrai taip pat turėtų nustebinti – 561 Nm dirbant normaliu režimu arba 664 Nm elektros motorams dirbant pačiu efektyviausiu režimu.
Gamintojo teigimu, penkis keleivius ir jų mantą sutalpinsiantis SUV iki 100 km/val. sugebės įsibėgėti per 5,7 sekundės ir pasiekti 200 km/val. maksimalų greitį, kuris, beje, yra ribojamas.
Galingas – taip, išvaizdus – žinoma, bet ar tinkamas naudoti kiekvieną mielą dieną? Gamintojas teigia, jog su pilnai įkrautomis baterijomis „e-Tron“ galės nuvažiuoti iki 417 kilometrų distanciją. To turėtų pakakti tiems, kas didžiąją dalį laiko praleidžia mieste ir per dieną nuvažiuoja ne daugiau kaip 50-80 kilometrų.
95 Kw talpos baterijos įkrovimo trukmė priklausys nuo to kokio pajėgumo įkrovimo šaltinį naudosite. Jeigu naudosite trifazį 400 voltų kištukinį lizdą, automobilio baterijos įsikraus per 8,5 valandos. Tuo tarpu nuo 2020 metų Vokietijoje ir kitose Europos šalyse pradėsiančios veikti greitojo įkrovimo stotelės leis automobilio baterijas iki 80 procentų įkrauti vos per 12 minučių.
Ne vieną komplimentą šiam automobiliui galinti pateikti „Audi“ šiandien oficialiai pradėjo priimti išankstinius „e-Tron“ užsakymus.
Šių metų pavasarį Lietuvą pasieksiantis modelis kainuos nuo 82 650 eurų.