Krova ir universalumas
Pirmos kartos „Sorento“ (2002–2009 m.) turėjo rėminę konstrukciją, antros kartos modelis (2009–2015 m.) buvo pirmasis „Sorento“ su integruotu kėbulu, tad pasižymėjo geresnėmis važiavimo savybėmis. O nauja N3 platforma yra dar vienas žingsnis į priekį, kadangi jos konstrukcija ir komponavimo galimybės leido pirmą kartą į „Sorento“ sumontuoti elektrines pavaras.
Hibridinės „Sorento“ sistemos akumuliatoriai sumontuoti po automobilio salonu. Todėl SUV pasižymi itin erdviu septynviečiu salonu ir vienu didžiausiu klasėje krovinių skyriumi, kurio talpa siekia iki 821 l (septynių vietų versijos) arba 910 l (penkių vietų).
Nauja platforma itin padidino erdvę priekyje ir antroje eilėje sėdinčiųjų kojoms, taip pat atsirado daugiau vietos virš trečios eilės keleivių galvų. Nuo šiol antros eilės sėdynes galima pastumti dar 45 mm, kad patogiau įsėstų sėdintys trečioje eilėje, kurioje taip pat atsirado daugiau vietos kojoms, o ties galiniu statramsčiu sumontuota papildoma rankena padeda patogiau įlipti trečios eilės keleiviams. Be to, trečios eilės sėdynės turi 100 mm ilgesnį ir patogesnį porankį, kuriame sumontuotas puodelių ir telefonų laikiklis.
Pirmą kartą elektrifikuotas „Sorento“
Naujausias „Kia“ SUV galimas su pirmą kartą „Sorento“ modeliuose siūloma hibridine pavara, o pirkėjai galės rinktis įprastą hibridinę arba iš tinklo įkraunamą hibridinę versiją.
Hibridinis „Sorento“ turi „Smartstream“ elektrinę pavarą su 1,6 l „T-GDI“ turbobenzininiu tiesioginio įpurškimo varikliu, 1,49 kWh ličio jonų akumuliatoriumi ir 44,2 kW elektros varikliu. Sumani naujos „Sorento“ platformos konstrukcija leido akumuliatorius sumontuoti salono apačioje, beveik be jokios įtakos keleivių ar krovinių skyriaus erdvei.
Pasiekiantis 230 AG ir 350 Nm sukimo momentą variklis su elektros pavara pasižymi mažomis CO2 emisijomis ir geromis važiavimo savybėmis. 1,6 l „T-GDi“ variklis turi naują „Kia“ vožtuvų valdymo CVVD (angl. Continuously Variable Valve Duration) technologiją, kuri pagal važiavimo sąlygas reguliuoja vožtuvų atidarymo trukmę, taip didindama galią esant mažiems ir vidutiniams variklio sūkiams, ir mažindama degalų sąnaudas.
Europos pirkėjai galės rinktis ir naują „Sorento“ keturių cilindrų 2,2 l „Smartstream“ dyzelinį variklį, pasiekiantį 202 AG ir 440 Nm sukimo momentą, kuris yra komplektuojamas su nauja „Kia“ aštuonių pavarų dviejų sankabų „8DCT“ transmisija.
Naujos multimedijos sistemos galimybės
Ketvirtos kartos „Sorento“ salonas pasižymi dideliu „Kia“ modelių salonų kokybės ir dizaino pokyčiu.
Pagrindinis salono akcentas – du skaitmeniniai ekranai: 12,3 colio skaitmeninis vairuotojo prietaisų skydelis ir 10,25 colio liečiamasis multimedijos ir navigacijos sistemos ekranas skydelio viduryje. Abiejuose ekranuose informacija pateikiama itin aiškiai, o visos multimedijos sistemos versijos turi mobiliojo telefono „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ sąsajas.
Šiame „Sorento“ yra ir daugiau naujų technologijų, pavyzdžiui, personalizuotas salono apšvietimas „Mood Lightning“. Centrinėje konsolėje yra belaidis telefono įkroviklis, pasirinktinai galima aukštos kokybės galinga BOSE erdvinio garso sistema.
Multimedijos sistemą „Bluetooth“ sąsaja galima susieti su dviem telefonais vienu metu ir juos naudoti tiek skambučiams, tiek ir muzikai. Priekyje galima naudotis dviem USB įkrovimo jungtimis. Antroje eilėje sėdintiems keleiviams skirtos dvi USB įkrovimo jungtys, sumontuotos priekinėse sėdynėse, o trečia – viduryje. Abu trečios eilės keleiviai turi atskiras įkrovimo jungtis, tad visi septyni keleiviai gali krauti savo mobiliuosius įrenginius.
„Sorento“ taip pat galimas su projekciniu ekranu, ant priekinio stiklo priešais vairuotoją atvaizduojantį svarbiausią važiavimo informaciją.
Pažangios vairuotojo pagalbinės sistemos
„Kia“ vairuotojo pagalbinės ADAS (angl. Advanced Driver Assistance Systems) sistemos turi naujausią gamintojo priekinio susidūrimo išvengimo pagalbą FCA (angl. Forward Collision-avoidance Assist), kuri atpažįsta pėsčiuosius, dviratininkus ir automobilius. Ji taip pat pastebi iš priekio atvažiuojančius automobilius, kai sukama sankryžose.
„Sorento“ taip pat turi aklųjų zonų stebėjimo BVM (angl. Blind-spot View Monitor) ir aplinkinio vaizdo stebėjimo SVM (angl. Surround View Monitor) sistemas, susidūrimo aklosiose zonose išvengimo pagalbą BCA (angl. Blind-spot Collision-avoid Assist), išmaniąją greičio ribojimo ISLA (angl. Intelligent Speed Limit Assist) ir greičio palaikymo su „Start-Stop“ funkcija SCC (angl. Smart Cruise Control) sistemą (su galimybe atsižvelgti į navigacijos duomenis), juostos palaikymo pagalbą LFA (angl. Lane Following Assist), vairuotojo dėmesio perspėjimą DAW (angl. Driver Attention Warning) ir pagalbą greitkeliuose HDA (angl. Highway Driving Assist).
„Kia“ antrojo lygio autonominio važiavimo LFA (angl. Lane Following Assist) sistema valdo įsibėgėjimą, stabdymą, vairavimą pagal priekyje esančius automobilius. Sistema veikia važiuojant iki 180 km/val. greičiu, naudoja vaizdo kameros ir radarų jutiklių duomenis saugiam atstumui iki priekyje esančių automobilių išlaikyti, taip pat stebi kelio žymėjimą, leidžiantį „Sorento“ važiuoti eismo juostos viduriu.
Naujasis „Sorento“ taip pat turi galinio vaizdo stebėjimo sistemą ir susidūrimo su iš šono atvažiuojančiu transportu išvengimo pagalbą
Tai taip pat yra pirmasis „Kia“ automobilis Europoje, turintis nuotolinę išmanaus statymo pagalbą RSPA (angl. Remote Smart Parking Assist), kuri leidžia vairuotojams išlipus iš automobilio ir naudojantis raktu statyti automobilį priekiu ir galu. Ji sukurta, kad keleiviams būtų patogiau išlipti ankštose statymo vietose arba kai automobilis būna užstatytas kitų mašinų. Ši sistema pati sustabdo „Sorento“, jei kitas automobilis, dviratininkas ar pėsčiasis yra priekyje arba gale.
Be to, „Sorento“ saugaus išlipimo pagalba neleidžia atidaryti galinių durelių, jei iš galo artėja dviratininkas ar kitas automobilis.
„Sorento“ turi iki septynių saugos oro pagalvių (dvigubas priekines, dvigubas priekinėse sėdynėse, šonines su galimo apsivertimo jutikliu ir priekinę centrinę). Pirmą kartą į automobilį montuojama priekinė centrinė oro pagalvė papildomai užtikrina priekyje sėdinčių keleivių apsaugą ir avarijos metu juos apsaugo nuo susidūrimo galvomis.
Naujasis „Sorento“ turi pirmą kartą į „Kia“ modelius sumontuotą stabdymo po susidūrimo sistemą, kuri mažina pakartotinio smūgio po avarijos pasekmes. Ši sistema automatiškai aktyvuoja stabdžius, kai tik po pirmojo susidūrimo išsiskleidžia oro pagalvės, taip apsaugodama keleivius nuo antro priekinio ar šoninio smūgio.
Kaip ir ankstesnis modelis, naujas „Sorento“ Europos ir daugeliui kitų rinkų yra gaminamas „Hwasung“ gamykloje Korėjoje. Europoje jis parduodamas su unikalia standartine septynerių metų arba 150 000 km garantija. Naująjį „Kia Sorento“ galima išbandyti ir įsigyti visuose Lietuvos „Kia“ salonuose.