Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Šią savaitę Lietuvoje pradedama prekyba nauojuju „Honda Civic“ modeliu. Paaugęs ir tapęs gerokai solidesniu, 11 kartos „Civic“ modelis bus siūlomas su naujos kartos hibridine dviejų elektros variklių sistema.
Sukurtas dinamiškam vairavimui, standartinės komplektacijos „Civic“ 100 km greitį pasieks per 7.8 sekundės. Naujojo „Civic“ kaina Lietuvoje - nuo 32.380 eurų.
„Kas sakė, jog hibridinis automobilis yra nuobodus? „Honda“ metė pirštinę naujų segmento modelių status quo, suderindama galios, ekonomiškumo ir ekologiškumo savybes. Dinamika ir vairavimo malonumas buvo kertiniai naujojo „Civic“ kūrimo principai. Kaip ir ankstesnės kartos modeliai, naujasis „Civic“ yra vairuotojo automobilis; tai savybė, labiausiai išskirianti modelį iš šiandienos hibridinių automobilių asortimento”, - teigė „Honda“ atstovės Lietuvoje „Nippon auto“ vadovas Gediminas Saudargas.
Dinamišką automobilio dvasią atskleidžia sportiškas naujojo „Civic“ siluetas. Automobilio ilgis padidėjo 31 mm, tačiau aukštis sumažėjo 27 mm, taip atkartojant sportiško kupė dizaino linijas. Dėl ergonomiško interjero dizaino bei siauresnių priekinių statramsčių, „Civic“ išlieka vienu erdviausių automobilių savo segmente, o automobilio bagažinės tūris siekia 410 litrų.
Vienuoliktosios kartos „Civic“ ratus suka 135 kW galios elektros variklis, kurio maksimalus sukimo momentas - 315 Nm. Automobilis komplektuojamas su 2.0l 105 kW (sukimo momentas - 186 Nm) vidaus degimo varikliu. Naujos kartos hibridinė sistema leidžia „Civic“ iki 100 km įsibėgėti per 7.8 sekundės. Kombinuotos naujojo modelio degalų sąnaudos (WLTP ciklu) siekia vos 4.7 l 100 kilometrų, o CO2 emisijos - tik 108 g/km.
Hibridinę „Civic“ pavarą sudaro vidaus degimo ir dviejų elektros variklių sistema. Skirtingai nuo daugelio rinkoje siūlomų hibridinių automobilių, galią į „Civic“ ratus perduoda tik elektros variklis (vidaus degimo variklis naudojamas tik gaminti elektros energiją). Šio sprendimo dėka, automobilis daugiau kilometrų nuvažiuoja naudodamas vien elektros variklį, o perjungimas į dviejų motorų režimą, pavyzdžiui, staigiai akseleruojant, yra visiškai nejuntamas.
„Šis sprendimas puikiai atsispindi automatinėje „Civic“ transmisijoje. Iš tiesų, automobilis komplektuojamas su bepakope pavarų dėže, kokias sutinkame elektromobiliuose, todėl greitėjimas yra nuoseklus ir sklandus. Sportiškas pavaros perjungimo garsas tėra simuliacija, skirta sustiprinti sportinį „Civic“ charakterį“, - pasakojo Gediminas Saudargas.
Lyginant su ankstesniu „Civic“ modeliu, naujojo „Civic“ kėbulas yra 22% standesnis bei pasižymi optimaliu svorio paskirstymu. Siekiant sportiško svorio balanso, automobilio priekinė dalis bei variklio dangtis pagaminti iš aliuminio (43% mažesnis svoris), o bagažinės dangtis - iš specialiai sukurto dervos mišinio (20% lengvesnis). Nors automobilis įgijo hibridinės pavaros komponentus, jo svoris liko nepakitęs lyginant su ankstesnės kartos vidaus degimo modeliais.
Lietuvoje siūlomos trijų lygių „Honda Civic“ komplektacijos. Visi „Civic“ modeliai komplektuojami su naujos kartos „Honda Sensing“ vairuotojo pagalbų sistema, kuri apima kelio ženklų atpažinimą, automobilio išlaikymo kelio juostoje sistemą, savarankišką važiavimą eismo spūstyse, aklosios zonos stebėjimo sistemą, adaptyvią greičio palaikymo sistemą ir kitus saugumo sprendimus. Visuose „Civic“ modeliuose taip pat įdiegta net 11 oro saugos pagalvių.
Standartinėje „Elegance“ komplektacijoje pirkėjai ras priekinius ir galinius parkavimo daviklius, galinio vaizdo kamerą, su bevieliu „Apple Carplay“ bei „Android Auto“ suderinamą multimedijos sistemą su 9 colių jutikliniu ekranu, skaitmeninį prietaisų skydelį, beraktę atidarymo ir automobilio užvedimo sistemą, šildomas priekines sėdynes ir veidrodėlius bei dviejų zonų automatinės klimato kontrolės sistemą. „Elegance“ komplektacijos kaina Lietuvoje - 32.380 Eur.
„Sport Plus“ komplektacijoje standartinius 17 colių lengvo lydinio ratlankius pakeičia specialaus dizaino 18 colių ratlankiai. Komplektaciją papildo LED rūko žibintai, belaidžio telefono įkrovimo sistema, kombinuotos odos ir tekstilės sėdynės bei sportiniai apdailos akcentai. „Sport Plus“ kaina - 34.400 Eur.
Aukščiausioje komplektacijoje diegiama 10 colių multimedijos sistema, 12-os garsiakalbių „Bose Centerpoint“ garso sistema, odinės elektra valdomos keleivio ir vairuotojo sėdynės, šildomas vairas, panoraminis stoglangis ir adaptyvinė žibintų perjungimo sistema. „Advance“ kaina Lietuvoje - 38.430 Eur.
Šią savaitę Lietuvoje pradedama prekyba nauojuju „Honda Civic“ modeliu. Paaugęs ir tapęs gerokai solidesniu, 11 kartos „Civic“ modelis bus siūlomas su naujos kartos hibridine dviejų elektros variklių sistema.
Sukurtas dinamiškam vairavimui, standartinės komplektacijos „Civic“ 100 km greitį pasieks per 7.8 sekundės. Naujojo „Civic“ kaina Lietuvoje - nuo 32.380 eurų.
„Kas sakė, jog hibridinis automobilis yra nuobodus? „Honda“ metė pirštinę naujų segmento modelių status quo, suderindama galios, ekonomiškumo ir ekologiškumo savybes. Dinamika ir vairavimo malonumas buvo kertiniai naujojo „Civic“ kūrimo principai. Kaip ir ankstesnės kartos modeliai, naujasis „Civic“ yra vairuotojo automobilis; tai savybė, labiausiai išskirianti modelį iš šiandienos hibridinių automobilių asortimento”, - teigė „Honda“ atstovės Lietuvoje „Nippon auto“ vadovas Gediminas Saudargas.
Dinamišką automobilio dvasią atskleidžia sportiškas naujojo „Civic“ siluetas. Automobilio ilgis padidėjo 31 mm, tačiau aukštis sumažėjo 27 mm, taip atkartojant sportiško kupė dizaino linijas. Dėl ergonomiško interjero dizaino bei siauresnių priekinių statramsčių, „Civic“ išlieka vienu erdviausių automobilių savo segmente, o automobilio bagažinės tūris siekia 410 litrų.
Vienuoliktosios kartos „Civic“ ratus suka 135 kW galios elektros variklis, kurio maksimalus sukimo momentas - 315 Nm. Automobilis komplektuojamas su 2.0l 105 kW (sukimo momentas - 186 Nm) vidaus degimo varikliu. Naujos kartos hibridinė sistema leidžia „Civic“ iki 100 km įsibėgėti per 7.8 sekundės. Kombinuotos naujojo modelio degalų sąnaudos (WLTP ciklu) siekia vos 4.7 l 100 kilometrų, o CO2 emisijos - tik 108 g/km.
Hibridinę „Civic“ pavarą sudaro vidaus degimo ir dviejų elektros variklių sistema. Skirtingai nuo daugelio rinkoje siūlomų hibridinių automobilių, galią į „Civic“ ratus perduoda tik elektros variklis (vidaus degimo variklis naudojamas tik gaminti elektros energiją). Šio sprendimo dėka, automobilis daugiau kilometrų nuvažiuoja naudodamas vien elektros variklį, o perjungimas į dviejų motorų režimą, pavyzdžiui, staigiai akseleruojant, yra visiškai nejuntamas.
„Šis sprendimas puikiai atsispindi automatinėje „Civic“ transmisijoje. Iš tiesų, automobilis komplektuojamas su bepakope pavarų dėže, kokias sutinkame elektromobiliuose, todėl greitėjimas yra nuoseklus ir sklandus. Sportiškas pavaros perjungimo garsas tėra simuliacija, skirta sustiprinti sportinį „Civic“ charakterį“, - pasakojo Gediminas Saudargas.
Lyginant su ankstesniu „Civic“ modeliu, naujojo „Civic“ kėbulas yra 22% standesnis bei pasižymi optimaliu svorio paskirstymu. Siekiant sportiško svorio balanso, automobilio priekinė dalis bei variklio dangtis pagaminti iš aliuminio (43% mažesnis svoris), o bagažinės dangtis - iš specialiai sukurto dervos mišinio (20% lengvesnis). Nors automobilis įgijo hibridinės pavaros komponentus, jo svoris liko nepakitęs lyginant su ankstesnės kartos vidaus degimo modeliais.
Lietuvoje siūlomos trijų lygių „Honda Civic“ komplektacijos. Visi „Civic“ modeliai komplektuojami su naujos kartos „Honda Sensing“ vairuotojo pagalbų sistema, kuri apima kelio ženklų atpažinimą, automobilio išlaikymo kelio juostoje sistemą, savarankišką važiavimą eismo spūstyse, aklosios zonos stebėjimo sistemą, adaptyvią greičio palaikymo sistemą ir kitus saugumo sprendimus. Visuose „Civic“ modeliuose taip pat įdiegta net 11 oro saugos pagalvių.
Standartinėje „Elegance“ komplektacijoje pirkėjai ras priekinius ir galinius parkavimo daviklius, galinio vaizdo kamerą, su bevieliu „Apple Carplay“ bei „Android Auto“ suderinamą multimedijos sistemą su 9 colių jutikliniu ekranu, skaitmeninį prietaisų skydelį, beraktę atidarymo ir automobilio užvedimo sistemą, šildomas priekines sėdynes ir veidrodėlius bei dviejų zonų automatinės klimato kontrolės sistemą. „Elegance“ komplektacijos kaina Lietuvoje - 32.380 Eur.
„Sport Plus“ komplektacijoje standartinius 17 colių lengvo lydinio ratlankius pakeičia specialaus dizaino 18 colių ratlankiai. Komplektaciją papildo LED rūko žibintai, belaidžio telefono įkrovimo sistema, kombinuotos odos ir tekstilės sėdynės bei sportiniai apdailos akcentai. „Sport Plus“ kaina - 34.400 Eur.
Aukščiausioje komplektacijoje diegiama 10 colių multimedijos sistema, 12-os garsiakalbių „Bose Centerpoint“ garso sistema, odinės elektra valdomos keleivio ir vairuotojo sėdynės, šildomas vairas, panoraminis stoglangis ir adaptyvinė žibintų perjungimo sistema. „Advance“ kaina Lietuvoje - 38.430 Eur.