Galingi varikliai
Varomąją galinę ašį turinčiuose „BMW M3“ sedane ir „M4 Coupe“ montuojamas vienaeilis 6 cilindrų benzininis variklis su „M TwinPower Turbo“ technologija. Jis išvysto maksimalią 353 kW/480 AG galią ir didžiausią 550 Nm sukimo momentą prie 2650-6135 aps./minutę. M3 ir M4 modeliuose montuojama mechaninė pavarų dėžė. Su šia įranga lengvos konstrukcijos sedanas ir kupė nuo 0 iki 100 km/val. geba įsibėgėti per 4,2 sekundės, o iki 200 km/val. – per 13,7 sekundės.
Abiejų modelių „Competition“ versijose variklio galia sieks 375 kW/510 AG. Maksimalus sukimo momentas – 650 Nm esant 2750-5500 aps./minutę. „Competition“ modeliuose diegiama automatinė „M Steptronic“ pavarų dėžė su „Drivelogic“ funkcija, kuri leidžia reguliuoti pavarų perjungimo spartą, taip pasirenkant ramesnį ar intensyvesnį važiavimo stilių. „M3 Competition“ ir „M4 Coupe Competition“ įsibėgės dar sparčiau: 100 km/val. greitį išvysto per 3,9 sek., o 200 km/val. – per 12,5 sekundės.
Vasarą debiutuosiančios „xDrive“ versijos įsibėgėjimą iki 100 km/val. pagreitins dar 0,4 sek. – išvystyti tokį greitį pavyks per 3,5 sekundės.
Sportiško vairavimo entuziastai įvertins ne tik variklio parametrus, bet ir jo darbinį garsą, kuriam sodrumo suteikia speciali išmetimo sistema su elektroniniu būdu valdomais vožtuvais.
Inovacijos pakaboje leis užtikrinti tikslesnį valdymą
BMW inžinieriai pasistengė ištobulinti ne tik variklį, bet ir važiuoklės sprendimus, įkvėpimo semdamiesi iš lenktyninio „BMW M4 GT3“ automobilio. Naujuose M modeliuose važiuoklė tapo standesnė ir tvirtesnė, joje panaudotos lengvos medžiagos, plačios konfigūracijos keitimo galimybės.
Standartinėje įrangoje „BMW M3“ ir „M4 Coupe“ turi adaptyvią M važiuoklę su elektronikos valdomais amortizatoriais ir specialiais M modeliams skirtais priekinės bei galinės ašių kinematiniais sprendimais. Dinaminės stabilumo kontrolės (DSC) veikimas bus dar tikslesnis dėl integruotos naujos ratų praslydimo ribojimo funkcijos. Standartinėje įrangoje esantis „M Dynamic Mode“ paketas leis geriau kontroliuoti automobilio slydimą šonu. Inžinierių sprendimai taip pat padėjo sumažinti ir išcentrinių jėgų poveikį automobilio valdymui posūkiuose, ypač važiuojant dideliu greičiu.
Vairuotojai, norintys plačių individualizavimo galimybių, galės užsisakyti „M Drive Professional“ paketą („Competition“ modeliuose jis bus diegiamas be papildomo mokesčio). Šis paketas skirtas vairavimui lenktyninėse trasose. Į jį įeina „M Traction Control“ funkcija, kuri leidžia individualiai susikonfigūruoti DSC sistemos ratų praslydimo ribojimo funkciją, taip pat „M Drift Analyser“, kuris fiksuoja ir vertina važiavimo šonaslydžiu kokybę bei „M Laptimer“, sekantis ratų įveikimo greitį ir kitą informaciją.
Sportiškesnis dizainas išorėje
BMW dizaineriai M3 ir M4 išvaizdai suteikė naujų formų – dizainas tapo modernesnis, patrauklesnis ir atletiškesnis. Į akis krenta berėmės priekinės BMW grotelės, kurių apačioje įmontuotos plačios oro įsiurbimo angos, kad jo srauto pakaktų aušinti galingą variklį. Priekinio buferio kraštuose įmontuotos grotelės ir kiti kėbulo elementai optimizuoja automobilio aerodinamines ir valdymo savybes važiuojant dideliu greičiu.
Pro akis nepraslys ir juodas, lengvas bet itin tvirtas, iš anglies pluoštu sustiprinto plastiko (CFRP) pagamintas stogas.
Automobilio gale sportiškumą išduoda dvigubi chromo spalvos dujų išmetimo vamzdžiai, subtilios išvaizdos blizgi juodos spalvos apatinė buferio dalis bei plati tarpvėžė.
Jau standartinėje įrangoje naujieji M modeliai turės M stiliaus lengvojo lydinio ratlankius – 18 colių skersmens priekyje ir 19 colių – gale („xDrive“ versijose – 1 coliu didesni). Standartiškai taip pat montuojami ir priekiniai LED žibintai, o už papildomą mokestį galima įsigyti adaptyvius LED arba lazerinius žibintus.
Patogu vairuoti, patogu valdyti parametrus
Naujųjų M modelių salone vairuotojai galės mėgautis komfortu ir modernia įranga, tačiau ji visa išdėstyta itin ergonomiškai, kad leistų 100 proc. koncentruotis į kelią ir vairavimą.
Automobiliuose sumontuotos naujos, elektroniniu būdu valdomos sportinės M sėdynės. Papildomai galima užsisakyti jų ventiliavimo funkciją. Už papildomą mokestį taip pat galima sumontuoti specialias, itin lengvas anglies pluošto sėdynes.
M3 ir M4 montuojamas „BMW Live Cockpit Professional“ prietaisų skydelis, kuris yra pilnai skaitmeninis, jame atvaizduojama lenktynių trasoje praversianti informacija ir grafinis turinys.
Centrinėje konsolėje esantis lietimui jautrus ekranas leidžia greitai pasiekti ir keisti įvairius nustatymus – variklio, važiuoklės, stabdžių sistemos ir kitus. Vairuotojas taip pat gali į atmintį įrašyti du skirtingus nustatymus ir greitai juos keisti ant vairo esančiais M mygtukais.
Šalia pavarų perjungimo svirties taip pat yra specialus „M mode“ mygtukas, kuris leidžia vienu paspaudimu įjungti sportiško važiavimo režimą.
Kainuos nuo 85 tūkst. eurų
BMW atstovė Lietuvoje skelbia, kad M3 bazinė kaina siekia 85 700 tūkst. Eur, įskaičiuojant mokesčius, o M4 – 88 800 tūkst. eurų. „Competition“ versijos atitinkamai kainuos 90 300 ir 93 400 tūkst. Eur. M3 ir M4 modelių su „xDrive“ sistema kainos bus paskelbtos vėliau.
Jau standartinėje „BMW M3“ ir „M4 Coupe“ komplektacijoje pirkėjai ras platų įrangos sąrašą. Jame – parkavimo jutikliai priekyje ir gale, priekinio susidūrimo ir išvažiavimo iš eismo juostos perspėjimo sistemos, automatinis kelio ženklų ir ribojimų atpažinimas, trijų zonų klimato kontrolė, LED apšvietimas salone, hi-fi garsiakalbių sistema, „BMW Intelligent Assistant“ ir kitos sistemos.
Už papildomą mokestį pirkėjai taip pat galės užsisakyti „Driving Assistant Professional“ įrangą, kuri autonomiškai išlaikys automobilį savo juostoje, aktyvios navigacijos funkciją, projekcinį vaizduoklį „Head-Up Display“ ir kitą įrangą.