„Per metus sukūrėme sistemą, kuria klientui naudotis yra labai paprasta. Keliais paspaudimais galima įsigyti bilietą į renginį, bilieto nereikia spausdinti, pakanka jį turėti savo telefone, be to, įsigyjant bilietą pirkėjui nebūtina pildyti detalios registracijos formos. Renginių organizatoriams sistema taip pat patogesnė naudoti nei analogiškos sistemos – iš esmės viskas bus automatizuota ir taip bus taupomas renginių organizatoriams laikas“, – sako kakava.lt vadovė Eglė Jackūnienė.
Beta versijos sistemos veikimo metu kakava.lt bilietus į didžiąją dalį renginių bus galima įsigyti be paslaugos mokesčio. „Startuojame su beta versija, nes norime kuo daugiau tiesiogiai komunikuoti su klientais. Niekas geriau už klientus nežino, kas yra geriausia vartotojo patirtis, todėl visos jų įžvalgos ir pastebėjimai neabejotinai padės sukurti geriausią bilietų sistemą. Renginiuose yra dalykų, kurių negalime suvaldyti, tačiau bilietų pirkimas, neturi būti vienas iš jų – jis turi būti paprastas bet kuriam iš mūsų“, – komentuoja E. Jackūnienė.
Pasakodama apie kakava.lt pavadinimą, E. Jackūnienė sako, kad kone visiems žmonėms kakava yra šiltas ir teigiamas emocijas keliantis gėrimas – lygiai taip pat geras emocijas palieka įdomus, smagus ir įtraukiantis renginys.
Kakava.lt bus galima įsigyti bilietus į muzikos, teatro, sporto ir kitus renginius visoje Lietuvoje. Jau dabar sistemoje galima įsigyti bilietus į Jazzu, Eros Ramazzoti, „The Neighbourhood“, Joseph Calleja, Roko Simfonijos ant ledo, Valerijaus Meladzės koncertus, taip pat į „Domino“ teatro spektaklius „The Beatles Show“, „Netikras milijonierius“, „Miuziklų žvaigždės“, „Paryžiaus katedra“ ir kitus renginius. Kakava.lt veiklą pradeda Lietuvoje, ateityje ketina veikti ir užsienio šalyse.
Kakava.lt akcininkai yra įmonė „Bravo Events“, kuri organizuoja didžiausią muzikos festivalį Lietuvoje „Granatos“ bei kitus koncertus, ir „Comedy Productions“ kartu su didžiausiu privačiu teatru Baltijos šalyse „Domino“.