Spalio 10 d. Vengrijoje, Hungaroringe įvykusiose 12 val. žiedinėse lenktynėse A2 klasėje, atrodytų, triumfavo "Ataka Racing" komanda. Išsekus 12 val. lenktynių Vengrijoje laiko limitui „Dovanų manija-Ataka Racing" ekipos sportininkai kirto finišo liniją užimdami aukštą 11-ą bendrosios įskaitos vietą ir švęsdami pergalę savo A2 klasėje.
Tačiau didžiausi netikėtumai prasidėjo surengtą apdovanojimų ceremoniją. Kopiant ant nugalėtojų pakylos Lietuvos ekipa buvo pakviesta ne ant pirmojo, o ant antrojo jos laiptelio.
„Tai buvo daugiau nei šaltas dušas Sacharos smėlynuose, - pasakojo komandos vadovas Arnas Paliukėnas. - Nežinia kodėl, tačiau išsekus griežtai nustatytam 12 val. lenktynių laiko limitui varžybų organizatoriai be jokio įspėjimo jas pratęsė dar septynioms minutėms. O mes vairuotojų keitimosi strategiją buvome apskaičiavę taip, kad paskutinysis, kirsdamas 12 val. trunkančių lenktynių finišą, kartu baigtų ir savo važiavimo limitą turėdamas dar keturias minutes atsargoje. Todėl, pasak varžybų teisėjų, laiku neatlikus vairuotojo keitimo mūsų ekipai nebuvo įskaitytas paskutinysis ratas ir atimta nuožmioje kovoje laimėta pergalė klasėje, kuri paskirta ne ratu ar dviem, o tik 12, 887 sek. nuo mūsų atsilikusiai Danijos „Entire Racing" komandai.
Dar neatsitokėję po tokio akibrokšto „Dovanų manija-Ataka Racing" komandos sportininkai ir vadovai sakė pirmadienį raštu kreipsis į lenktynių Vengrijoje organizatorius ir Tarptautinę automobilių federaciją (FIA).
„Ne dvarą ar milijoną pralošėme, tačiau lenktyniauti norime garbingai, - teigia vienas ekipos įkūrėjų ir vadovų Vitoldas Milius. - Tačiau tokie dalykai negali būti toleruojami, todėl esame įsitikinę, kad aukščiausiojo ešelono automobilių sporto vadovai organizatorių už tai nepaglostys".
Keista, tačiau ir vėlų sekmadienio vakarą oficialus varžybų tablo lenktynių organizatorių internetiniame puslapyje teberodė rezultatus, pasiektus trasoje, o ne pakoreguotus teisėjų štabe.
Kaip ten bebūtų, komandos lenktynininkai Karolis Šikšnelis, Martynas Samuitis, Arūnas Granskas ir Kęstutis Binkauskas bei jiems Vengrijoje sumaniai vadovavęs A. Paliukėnas verti pagyrų. Jie A2 klasėje pranoko penkis varžovus ir vairuodami „Honda Civic Type-R" automobilį, kurio 2 litrų darbo tūrio variklis išvysto per 200 AG, per 12 val. 8 min. 16,465 sek. įveikė 303 Hungaroringo trasos ratus, kurių vieno ilgis - 4,381 kilometro arba bendrą 1327,44 km atstumą.
Ekipos lenktynininkai boksuose lankėsi penkis kartus, kur keisdami vairuotojus, padangas ir papildydami kuro atsargas užtrRytis Garbaravičius, Ramūnas Čapkauskas ir Gediminas Ramonas vairavo trijų litrų darbo tūrio variklį turintį BMW M3 automobilį, užėmė 15 bendrosios įskaitos vietą ir antrąją A5 klasėje. (Joje iš viso startavo keturios komandos.)
Savo klasėje jie pralaimėjo tik absoliučią pergalę šiose lenktynėse iškovojusiems Vokietijos „Schubert Motorsport" pirmosios komandos lenktynininkams, kurieuko tik 23 min. 27,779 sek.
Kita Lietuvos komanda - „Rotoma Racing", kurios lenktynininkai Robertas Graudinis, vairuodami „BMW Z4 M-Coupe" automobilį nuvažiavo 350 Hungaroringo trasos ratų.
Antrąją absoliučios įskaitos vietą užėmė Vengrijos „Bovi Motorsport" pirmoji komanda, kurios sportininkai startavo su „Brokemet Silversting" prototipu ir įveikė 342 ratus.
Trečioji vieta atiteko Švedijos „Hubert Bergh Motorsport" ekipai, vairavusiai „Porsche 977" automobilį ir įveikusiai tiek pat ratų, kaip ir antrieji prizininkai, tačiau atsilikusiai nuo jų 10,392 sek.
Beje, tretieji prizininkai techninio aptarnavimo zonoje buvo „Dovanų manija-Ataka Racing" ekipos kaimynai ir paskutinius sportininkų keitimus atliko visiškai taip pat, kaip ir lietuviai. O finišuoti turėjusį vairuotoją švedų komanda į trasą išleido netgi minute anksčiau. Tačiau švedams teisėjai sankcijų netaikė, nors, pasak A. Paliukėno, be jokio pagrindo pratęsus varžybų laiką „Hubert Bergh Motorsport" ekipa paskutiniojo vairuotojo važiavimo limitą viršijo viena minute daugiau, nei lietuviai.
Iš viso 12 val. lenktynėse Vengrijoje varžėsi 30 komandų iš 14 šalių.