22-ąjį sezoną TV3 pasitiko turėdama 17,3 proc. bendros žiūrovų auditorijos, kai artimiausiam konkurentui liko 15,8 proc.
Puikius žiūrimumo rodiklius kanale generuoja vietinė produkcija. Bendroje visų kanalų programų TOP lentelėje pirmosios 3 vietos taip pat atitenka TV3. Pirmoje vietoje – premjera „Svogūnų Lietuva“, antroje – serialo „Moterys meluoja geriau“ naujo sezono premjera, trečioje – TV3 Žinios.
Premjerinė pramoginė laida „Svogūnų Lietuva“ su Arūnu Valinsku priešakyje pritraukė trigubai didesnę auditoriją nei vasarą tuo laiku rodytos programos. Svogūnus mylinčių žiūrovų skaičius net viršijo kontrolinių vyrų krepšinio varžybų žiūrimumo vidurkį. Premjera pritraukė 22,8 proc. bendros žiūrovų auditorijos, artimiausias konkurentas – vos 17,8 proc.
Kultinio lietuviško serialo „Moterys meluoja geriau“ 8-ojo sezono pirmųjų serijų žiūrovų auditorijos dalis beveik dvigubai lenkia artimiausią konkurentą (23,5 proc. prieš 13,0 proc.).
Tendencingai gerėjančius žiūrimumo rezultatus rodo TV3 Žinios. Pirmąją rudens savaitę jas įsijungė kone pusantro milijono žiūrovų (1.427 tūkst.).
Rudens premjerą – kriminalinę komediją „Bruto ir Neto“ įsijungė jau daugiau nei pusė milijono (657 tūkst.) žiūrovų. Serialas labiausiai domino finansiškai aktyvią (15-49) auditoriją: 29 proc. žiūrovų rinkosi šią programą, kai artimiausio konkurento – tik 19,9 proc.
Rugsėjį TV3 eteryje karaliaus krepšinis. Tai puikiai iliustruoja pirmųjų Europos vyrų krepšinio čempionato transliacijų reitingai. Lietuvos-Ukrainos susitikimas prie ekranų subūrė 36,0 proc. žiūrovų (artimiausio konkurento daugiau nei trigubai mažiau – 11,9 proc.), o Latvijos-Lietuvos kovą stebėjo 40,3 proc. auditorijos, kai artimiausią konkurentą – tris kartus mažiau – 13,3 proc.
Pirmoji čempionato savaitė tapo rekordine internete: naujienų ir pramogų portale tv3.lt tiesiogiai transliuoti pirmieji du susitikimai (171 000 peržiūrų) tapo iki tol daugiausiai peržiūrų internete sulaukusiomis krepšinio transliacijomis.